|

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

آسمان تهران فردا (۱۹ خرداد) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

امروز آسمان تهران آفتابی و در برخی ساعات ابری است و دما در طول شب از بیست و هفت درجه به مرور و در طول روز به سی و هفت درجه می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی و در برخی ساعات ابری و توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ آسمان پایتخت آفتابی خواهد بود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده

1237131_854

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ حداکثر دمای فردا ۳۵ درجه سانتیگراد

آسمان تهران فردا (۱۹ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۰ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (۲۱ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۴ درجه و با حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آلودگی هوای تهران

به گزارش ایسنا؛ بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۱۸ خرداد ماه) کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و افزایش ترافیک صبحگاهی است.

عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند علاوه بر این با توجه به افزایش دما و فراهم شدن شرایط مناسب جهت تولید آلاینده ازن، در برخی ساعات بعدازظهر احتمال افزایش غلظت این آلاینده و کاهش کیفیت هوا در بر خی مناطق وجود خواهد داشت. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت یکشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز پنجشنبه (۱۹ خرداد ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید در غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، قم و مرکزی ادامه خواهد داشت که در برخی مناطق موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد همچنین طی این مدت در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

1237132_772

امروز (۱۸ خرداد ماه) در بخش‌هایی از استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال و شرق سمنان و دامنه‌های البرز مرکزی ابرناکی و بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

طی روز‌های پنجشنبه تا یکشنبه (۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه) در شمال شرق و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق همراه با خیزش گردوخاک محلی موقت دور از انتظار نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها