|

عدم اجرای رتبه بندی معلمان حوصله همه را سر برد؛ معلمان امسال رتبه بندی می شوند؟

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان توسط مجلس یازدهم، گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان در سال جاری اجرا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

عبدالرضا مصری عصر چهارشنبه در نشست متولیان آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در سالن جلسات این دستگاه برگزار شد، اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی طرح رتبه بندی معلمان تصویب و ابلاغ شده است و اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شده و در سال جاری اجرا می‌شود.

وی افزود: در طرح رتبه‌بندی معلمان هر معلم بر اساس ظرفیت، توانایی و خدماتی که ارائه داده در رتبه‌ای قرار می‌گیرد و با عدالت و به معنای واقعی رتبه‌بندی انجام می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش تربیت نسل پویا و بالنده است و هرچه مشورت بین والدین و مراکز آموزشی بیشتر باشد در شکل‌گیری و استخوان‌بندی فکری دانش‌آموز به عنوان آینده‌ساز کشور اثرات مثبت بیشتری دارد.

مصری در خصوص حق مناطق جنگی بازنشستگان ادارات، بیان کرد: در هیچ یک از استان‌های مرزی حق مناطق جنگی برای بازنشستگان پرداخت نشده و برای نیروهای مسلح شاغل نیز این حق در نظر گرفته نشده است و بر اساس آخرین صحبت‌ها گفته شده که در خردادماه سال جاری پرداخت می‌شود.

وقتی تاخیر در اجرای رتبه بندی حوصله همه را سر برد!

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و وزیر پیشین آموزش و پرورش در صفحه مجازی خود در توئیتر نوشت:

حوصله من هم سررفت!؟

نظام رتبه بندی معلمان، چرا اجرایی نمی شود!؟

قانون مشخص، بودجه 38همتی مشخص، مجلس و دولت هم اعلام حمایت وپشتیبانی کردند.

از رییس جمهور مردمی می خواهم سریعا نظام رتبه بندی را اجرا تا معلمان عزیز و نجیب آسوده خاطر گردند.

13565

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها