|

قیمت نان در طرح هوشمند سازی یارانه ها تغییر می کند؟

مشاور وزیر اقتصاد: در طرح هوشمند سازی یارانه‌ها قیمت نان مردم تغییر نمی‌کند و محدودیتی در تعداد خرید نان نیز به وجود نمی آید.

لینک کوتاه کپی شد

محمد جلال در نشست تبیین طرح هوشمند سازی و مردمی سازی یارانه ها در شهرستان خاش اظهار داشت: بدون شک اجرای صحیح این طرح اقتصاد ما را در برابر تکانه ها و تلاطم های اقتصادی داخلی و خارجی مقاوم تر خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از  فارس، طرح هوشمندسازی نان ضمن جلوگیری از مصارف غیر معمول آرد و عرضه خارج شبکه آن، مدیریت و نظارت بیشتر بر مصارف و توزیع آرد و نان و نیز حمایت و تشویق خبازی های با عملکرد مطلوب را در دستور کار قرار می دهد.

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور  تصریح کرد: در فاز اول اجرای این طرح به زودی نانوایی‌های استان به کارتخوان هوشمندسازی یارانه مجهز خواهند شد.

1534953_438

جلال خاطر نشان کرد: دریافت آرد به قیمت آزاد توسط نانوایی‌ها و اختصاص یارانه در إزای فروش نان به نانوایی‌ها خواهد بود.

وی تاکید کرد: در طرح هوشمند سازی و مردمی سازی یارانه‌ها قیمت نان برای مردم تغییر نمی‌کند و محدودیتی در تعداد خرید نان نیز بوجود نمی آید.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم با بیان اینکه نگاه ویژه دولت سیزدهم بر دو رویکرد مهم سلامت و معیشت خانواده ها است گفت:  طرح مهم هوشمندسازی یارانه ها بعنوان حرکت شجاعانه، عادلانه و جهادی دولت سیزدهم در حل مشکلات اقتصادی است‌.

وی افزود: خوشبختانه پس از تبیین و اجرای طرح بزرگ هوشمند سازی و مردمی سازی یارانه ها همکاری، همدلی و استقبال تحسین برانگیزی از اقشار مختلف به ویژه علما و روحانیون، سران طوایف و معتمدین اصناف و بازاریان و...را در اجرای مطلوب این طرح را شاهد بودیم.

صالحی اذعان داشت: طرح هوشمندسازی یارانه‌ها ضمن افزایش امکان ایجاد نظارت بر سطوح مختلف تولید و عرضه اقلام مورد نیاز مردم، از قاچاق و رانت جلوگیری می‌کند.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه انسجام و وحدت نظر در کلیات طرح، پاسخگویی شفاف به مردم، اقناع افکار عمومی در نگاه ویژه این طرح بنفع مردم خواهد بود گفت: تبیین و تشریح دقیق هدف دولت در اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها و  هوشمند سازی یارانه نان به نفع مردم و صنف متولی و مزیت های این طرح برای معیشت مردم است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها