|

تازه ترین خبرهای رتبه بندی معلمان پنجشنبه 26 خرداد

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس: مسوولین، اجرای رتبه بندی را به تاخیر نیندازند، براساس قانون این رتبه بندی باید از 31 شهریور اجرا شود.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا حاجی بابایی ، در خصوص علل تعلل در ارائه آیین نامه رتبه بندی معلمان، گفت: در حال حاضر مسوولین ذی ربط اعلام کردند که مشغول تدوین آیین نامه این طرح هستند اما توقع ما این بود که تدوین این آیین نامه زودتر انجام شود؛ نظام رتبه بندی معلمان، مصوبه مجلس است و با اینکه ممکن است از نظر کارشناسی نقدهایی به آن داشته باشیم، اما باید از مصوبه دفاع کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین؛ او ادامه داد: برای اجرای این طرح ۳۸ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است و اجرای آن قطعی است چراکه طبق قانون این طرح باید از ۳۱ شهریور ماه باید اجرایی شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توصیه ما به مسوولین این است که آیین نامه را با نگاه باز و مثبت نگارش کنند چراکه فرهنگیان توقع زیادی ندارند و سال ها منتظر اجرای این طرح بودند پس با طولانی کردن انجام آن، کام فرهنگیان را تلخ نکنیم.

طبق قانون ، رتبه بندی از چه تاریخی باید اجرا شود / رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس : مسوولان با تعلل خود ، کام فرهنگیان را تلخ نکنند

حاجی بایایی در خصوص دستور کار مجلس برای معلمان خرید خدماتی، گفت: موضوعاتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات در حال بحث است و منتظریم گزارش کمیسیون به دستمان برسد. ما معتقدیم باید از هر کسی که تحت عنوان معلم توسط وزارت آموزش به کار گرفته می شود حمایت کنیم لذا برنامه تعیین تکلیف معلمان خرید خدماتی هم در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها