|

چه شخص یا ارگانی مانع اجرای رتبه بندی معلمان است؟

نماینده مردم بجنورد در مجلس در خصوص موانع پیش روی رتبه بندی معلمان صحبت هایی کرد

لینک کوتاه کپی شد

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه مدافعان سند ۲۰۳۰ در سازمان برنامه و بودجه مانع اجرای قانون رتبه بندی معلمان می شوند، گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز به دلیل ممانعت افرادی در صندوق بازنشستگی کشور اجرا نمی شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور، گفت: از نزدیک شاهد بودم سیلابی مخرب چند روستای بخش غلامان حوزه انتخابیه را آسیب جدی وارد کرد لذا لازم است برای رفع گرفتاری مردم دستور ویژه صادر کنید.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس ادامه داد: از هیات  دولت تقاضا دارم که بنابر دستور صادره از سوی دکتر مخبر تسریع در انجام تقسیمات کشوری خراسان شمالی و اعلام شهرستان معارض صورت بگیرد.

وی افزود: عدم اجرای قانون رتبه بندی معلمان به دلیل تصمیمات مدافعان سند 2030 در سازمان برنامه و بودجه است لذا آن ها بانیان وضع موجود هستند و همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گیر تصمیمات کسانی است که در صندوق بازنشستگی کشوری هستند و آن ها مانعی مهم شده اند.

وحیدی افزود: نگاه سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران از نکات مبهمی است که اثرات آن در استعفای وزیر کار دیده شد لذا امیدوارم عبرت گرفته و این موضوع را برای همیشه حل کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها