|

مجلس به دنبال تطبیق آئین نامه رتبه بندی معلمان با قانون

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موارد عدم تطبیق آئین نامه رتبه بندی معلمان در هیئت تطبیق قوانین مطرح شده و مجلس این موضوع را دنبال می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه ۲۲ تیرماه) در صحن علنی مجلس طی تذکر شفاهی گفت: مجلس، دولت و کل نظام در بحث رتبه بندی معلمان پای کار ایستاده است، اما متأسفانه در نوشتن آئین نامه و شیوه نامه آن، قانون زیر سوال رفته و روشی به کار گرفته شده است که فرهنگیان از آن به شدت عصبانی شده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر، وی افزود: معلمی که ۱۵ سال تدریس کرده اگر شناسنامه ندارد و اکنون پیمانی است می‌تواند شناسنامه دریافت کند تا شامل رتبه بندی شود. همچنین افرادی که در بحث رتبه بندی منتظر بازنشستگی بوده‌اند، باید دیده شوند. متأسفانه بسیاری از بندهایی که آورده شده اصل این قانون شفاف که به نفع فرهنگیان است را زیر سوال برده و اجرای آن را معطل کرده و این قشر را آزرده خاطر کرده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس باید به صورت جدی به این موضوع ورود کند و همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات از وزیر مربوطه توضیح بخواهد. نباید به این شکل با این قانون شفاف بازی شود.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر کوچکی نژاد، گفت: موارد عدم تطبیق آئین نامه رتبه بندی معلمان در هیئت تطبیق قوانین مطرح شده و کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز نظر خود را در این باره اعلام کرده است. بنابراین مجلس به موضوع مذکور ورود کرده و آن را دنبال می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها