|

خبر دلگرم کننده در مورد افزایش حقوق ازنشستگان؛ 24 تیر 1401

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر گفت: به نتایج نشست برگزار شده فیمابین هیات رئیسه کانون عالی با نائب رئیس مجلس امیدواریم.

لینک کوتاه کپی شد

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور از برگزاری جلسه اضطراری هیأت رئیسه کانون عالی با دکتر نیکزاد، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در روز گذشته خبر داد و گفت: با توجه به تطویل موضوع تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر سطوح، نشست فوری با حضور دکتر نیکزاد برگزار کردیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، بیات خاطرنشان کرد: محور اصلی این جلسه چند ساعته که از ۸ شب آغاز شد، تاکید بر نحوه افزایش حقوق بازنشستگان درچارچوب مصوبات شورای عالی کار، هیات امنا و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و همچنین نظرات تخصصی هیات تطبیق مقررات مجلس بود.

وی در ادامه افزود: کانون عالی پیش از این نیز جلسات متعددی با کمیسیون اجتماعی و برخی از نمایندگان مجلس برگزار کرده بود.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و تلاش‌های صورت پذیرفته توسط مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در این جلسه نیز دکتر نیکزاد با نظر موافق و مساعد، همراهی کامل خود را در این زمینه اعلام کردند.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور در خاتمه گفت: با هماهنگی‌های صورت پذیرفته مقرر شد نتایج و جمع بندی مذاکرات جلسه مذکور به استحضار دکتر قالیباف، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی برسد تا انشاا... شاهد خبر‌های خوبی در روز‌های آینده باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها