|

تصمیم نهایی در رابطه با اصلاح قانون افزایش حقوق بازنشستگان با کیست؟

به نظر می رسد تصمیم نهایی در رابطه با اصلاح قانون افزایش حقوق بازنشستگان بر عهده رئیس مجلس است.

لینک کوتاه کپی شد

نزدیک به یک ماه از اعلان نظر هیات تطبیق مقررات مجلس شورای اسلامی در خصوص به حق بودن اعتراض مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و لزوم تغییر مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان غیر حداقل بگیر در هیات دولت می‌گذرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از حادثه24؛ ولی اسماعیلی، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و از اعضای هیات تطبیق مقررات مجلس درباره آخرین وضعیت اصلاح حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی می‌گوید: هیات تطبیق همان زمان نظر کارشناسی خود را به رئیس مجلس اعلام کرد و حالا همه چیز به تصمیم رئیس مجلس بستگی دارد.

ماینده اردبیل در مجلس یادآور شد: در جلسه یاد شده، جوانب موضوع بررسی شد و پس از استماع اظهارات دو طرف، مشخص شد که نحوه افزایش حقوق بازنشستگان ایراد دارد و باید اصلاح شود.

وی افزود: با توجه به تراکم کاری این قضیه تاکنون مسکوت مانده است اما انتظار می‌رود که رئیس مجلس طی روزهای آینده تصمیم نهایی خود را در خصوص ابطال مصوبه بحث انگیز هیات دولت در خصوص افزایش مستمری کارگران بازنشسته بگیرد.

به گفته اسماعیلی طبق مقررات، هیات تطبیق مقررات مجلس تنها در حد بررسی کارشناسی موضوع مورد اختلاف مسئولیت دارد و در ادامه تصمیم گیری در خصوص تغییر یا عدم تغییر مصوبات بحث انگیز با شخص رئیس مجلس است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها