|

رتبه‌ بندی معلمان چه زمانی اجرایی خواهد شد؟

وزیر آموزش‌وپرورش: معلمان، افسران سپاه پیشرفت کشور هستند و با تربیت آینده‌سازان ایران برای استقلال کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

یوسف نوری در آئین افتتاح مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌ها در مکان‌های مقدسی مانند مشهد و در جوار آستان حرم مطهر رضوی، انرژی مضاعفی برای شرکت‌کنندگان در این مسابقات ایجاد می‌کند و باعث قدرت بخشیدن به ابعاد جسمی و معنوی شرکت کنندگان در این مسابقات می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایمنا؛ وی با اشاره به نام‌گذاری این مسابقات به نام شهید «ابراهیم هادی» افزود: این مسابقات فرهنگی و ورزشی، به نام شهید شاخص تربیت بدنی شهید «ابراهیم هادی» برگزار می‌شود که شایسته قدردانی است و همه ما وامدار شهدا و خصوصاً این شهید هستیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلم‌های ورزشکار و پهلوان زیادی در آموزش و پرورش داریم که نقش مهمی در تربیت دانش آموزان ایفا می‌کنند و شعار «ما می‌توانیم» را تحقق بخشیده‌اند.

در پایان سخنان وزیر آموزش و پرورش، معلمان شرکت کننده در این مراسم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را خواستار شدند و وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که این طرح از خواسته‌های وزارت آموزش و پرورش نیز هست، اعلام کرد: در حال پیگیری این قانون و آماده‌سازی برای اجرا هستیم و امیدواریم تا ابتدای سال تحصیلی همه معلمان رتبه‌بندی شوند و با انرژی مضاعف در کلاس‌های درس حضور یابند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها