|

خبر جدید دولت برای رتبه نبدی معلمان/ جیب این معلمان پرپول می شود

وزارت آموزش و پرورش در اجرای رتبه بندی معلمان تعلل دارد، هر چه سریعتر پایان این سریال را اعلام کنید.

لینک کوتاه کپی شد

عبدالله ایزدپناه در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی گفت: بارش های سیلابی این روزها تلفات جبران ناپذیری در کشور به جا گذاشت، ضمن عرض تسلیت به خانواده های متوفیان این حادثه، متاسفانه در شهرستان های ایذه و باغملک بر اثر سیل تعدادی از همشهریان عزیز جان باختند و صدمات مالی بسیار سنگینی وارد گردید به نحوی که جاده های ارتباطی، پل ها، آب شرب و زیرساخت های برق شهرستان به شدت آسیب دید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مه شو، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس یازدهم افزود: در حوزه کشاورزی نیز بخش های سیلون و می داوود، بخش مرکزی باغملک و بخش هایی از شهرستان های ایذه و دهدز دچار آسیب های جدی شده اند و دامداران و عشایر در محاصره سیل قرار دارند و آسیب فراوانی به آنها وارد شده است.

وی ضمن تشکر از مسئولان ذی ربط خصوصاً سازمان مدیریت بحران و هلال احمر گفت: تقاضا دارم هر چه سریعتر به امور مردم رسیدگی و نسبت به رفع مشکلات و خسارات وارده اقدام شود.

ایزدپناه گفت: وزارت آموزش و پرورش در اجرای رتبه بندی معلمان تعلل دارد، هر چه سریعتر پایان این سریال را اعلام کنید و فرهنگیان را از بلاتکلیفی رها سازید. اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز مطالبه جدی این قشر است و دولت باید آنها را دریابد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها