|

محمد بهرامی نفر اول کنکور انسانی 1401 کیست؟

محمد بهرامی که رتبه اول رشته انسانی در کنکور ۱۴۰۱ را کسب کرده مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

«محمد بهرامی» عصر سه‌شنبه در یک نشست خبری که به همت آموزش و پرورش استان کرمانشاه پس از خبر اعلام نتایج رتبه های اول کنکور سراسرای ۱۴۰۱ در سرسرای این اداره کل برگراز شد، از دانش آموزان و تمام کسانی که در زندگی هدفی دارند خواست دست از هدف شان برندارند زیرا با برنامه ریزی و استمرار در انجام آن حتما به موفقیت خواهند رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا، این دانش آموز موفق کرمانشاهی در ادامه با بیان اینکه از اول دبیرستان در پایه دهم تا زمان کنکور به طور مستمر و پیوسته طبق برنامه ریزی قبلی درس خواندم؛ به کسانی که می خواهند از او الگو بگیرند توصیه کرد: ابتدا هدف شان را مشخص کنند بعد مسیر رسیدن به آن را ترسیم و برنامه ریزی نمایند.

بهرامی در ادامه به نقش بسزای خانواده و معلمان در کسب رتبه اول کنکوریش اشاره کرد و گفت: قطعا موفقیت را مدیون خانواده و معلمان خوب و دلسوزش است.

این دانش آموز موفق در بخش دیگر از صحبت های خود، از دانش آموزان خواست بر حسب علاقه ذاتی شان دست به انتخاب رشته بزنند، نه براساس احساسات که چون فلان دوستم رفته رشته علوم تجربی من هم باید بروم و در انتخاب رشته هایشان حتما از یک پایه منطقی استفاده کنند، که واقعا در آینده می خواهند چه کاره بشوند و در راه رسیدن به آن چه کار باید انجام بدهند.

بهرامی میانگین درس خواندن خود را روزی ۱۰ تا ۱۳ ساعت عنوان کرد و بیان داشت در روزهای آخر حتی تا ۱۶ ساعت هم درس می خواندم اما برحسب عادت خانوادگی ساعت ۱۰ شب می خوابیدم و ساعت هفت صبح بیدار می شدم و حتما در میان ساعت درسی وقتی در حد یک ربع تا نیم ساعت برای استراحت وقت می گذاشتم.

وی همچنین به شیوه های و روش های درس خواندن خودش اشاره کرد و گفت: هرکس قطعا روش و شیوه درس خواندن مختص به خودش را دارد، اما ما برای برخی از درس ها ابتدا یک پیش مطالعه، سپس نگاهی به سولات تستی و بعد شروع می کردم درس خوندن جدی و بعد تست زنی.

بهرامی کسب موفقیت را حاصل هدف گذاری، برنامه ریزی، تلاش و پشتکار و سنجش در پایداری برنامه ها دانست و بیان داشت: واقعیت این است بنده برای کسب این موفقیت هفته ها از خانه بیرون نرفتم، یا ایام عید به مهمانی و جایی نرفتم و گوشی فقط در حد ۲۰ دقیقه و یک ربع آخر شب بدست گرفتم.

وی دربخش پایان صحبت های خود به دانش آموزان که در کنکور قبول نشدند، توصیه کرد: هرگز ناامید نشوند، زیرا کنکور یک راه در زندگی است و هزاران راه دیگر در زندگی هست که می شود در آن به موفقیت رسید.

 کسب رتبه اولی محمد بهرامی در کنکور واقعا جامعه  کرمانشاه را خوشحال کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه با تبریک و خوشحالی از کسب رتبه اول رشته علوم انسانی کنکور۱۴۰۱ توسط دانش آموز کرمانشاهی گفت: موفقیت این دانش آموز همه مردم کرمانشاه را خوشحال کرد و به جامعه ما شور و شعف ویژه داد و جا دارد از او و خانواده و معلمانش تشکر ویژه کنیم.

«سلمان محمدی» این دانش آموز موفق کرمانشاهی را نماد تلاش و کوشش برای دانش آموزان استان دانست و گفت: موفقیت  «محمد بهرامی» به دانش آموزان استان این پیام را داد که آنها اگر پشتکار داشته باشند می توانند موفق باشند، و روحیه خود باوری در آنها تقویت کرده است.

خانواده ها برای انتخاب رشته دانش آموزان به رشته علوم تجربی اصرار نداشته باشند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به موفقیت محمد بهرامی در رشته علوم انسانی گفت: او در آینده قطعا جزو نخبگان علوم انسانی کشور خواهد شد، بنابراین از خانواده ها می خواهم در این ایام هدایت تحصیلی دانش آموزان الزام و اجباری برای انتخاب رشته علوم تجربی نداشته باشند.

محمدی گفت: خانواده ها بچه ها خود را به رشته های که استعداد دارند هدایت کنند و واقعیت آینده شغلی آنها را نیز در نظر بگیرند و آنها را به رشته های فنی و حرفه ای، ریاضی و علوم انسانی هدایت نمایند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها