|

از کدام کشور‌ها آسان‌تر وقت سفارت شینگن بگیریم

وقت سفارت را خودتان بگیرید!

با افزایش درخواست‌ها برای سفر به حوزه شینگن متقاضیان این ویزا با مشکلاتی هم چون کندی، از دسترس خارج شدن و پر شدن وقت‌ سفارت‌ها در کمترین…

لینک کوتاه کپی شد

با افزایش درخواست‌ها برای سفر به حوزه شینگن متقاضیان این ویزا با مشکلاتی هم چون کندی، از دسترس خارج شدن و پر شدن وقت‌ سفارت‌ها در کمترین زمان ممکن روبه‌رو هستند. به طور مثال در حال حاضر می‌توان وقت سفارت هلند رزرو کرد، ولی نه به‌آسانی گذشته! همین موضوع ما را مصمم کرد تا راه ‌کار‌هایی را با شما در میان بگذاریم که دریافت وقت سفارت را برای شما آسان‌تر می‌کند!

از سفارتی وقت بگیرید که شما را معطل خود نکند!

سعی کنید کشوری را برای تعیین وقت انتخاب کنید که برای چندین ماه بعد به شما وقت سفارت ندهد. این موضوع مخصوصاً در مواقعی که شما باید به سرعت خود را به حوزه شینگن برسانید می‌تواند بسیار مشکل ساز باشد.

واقعیت‌های وقت سفارت تضمینی

با گرم شدن بازار اخذ ویزا توسط شرکت‌ها و اشخاص فعال در این زمینه، شاهد تبلیغات زیادی در رابطه‌با اخذ وقت سفارت تضمینی هستیم! به یاد داشته باشید که چیزی به نام وقت سفارت تضمینی وجود ندارد و این‌گونه تبلیغات بیشتر برای خالی‌کردن جیب شما هستند! به این صورت که شرکت‌ها و افراد از قبل اقدام به اخذ وقت سفارت عادی می‌کنند و زمانی که شما درخواست تعیین وقت می‌کنید با درخواست مبالغ زیادی همان وقت خودشان را بسیار گران‌تر به شما خواهند فروخت! پس گول این‌گونه تبلیغات را نخورید و برای سرمایه خود ارزش قائل باشید.

خریدوفروش وقت سفارت، کاری که قانون را دور می‌ز‌ند!

خرید وقت سفارت، به این شکل است که متقاضیان دارای وقت سفارت، زمان مراجعه خود را با مبالغ هنگفتی در اختیار دیگران قرار می‌دهند. خرید وقت سفارت غیرقانونی می‌باشد و درصورتی‌که افسران ویزا متوجه این موضوع شوند، ممکن است از ورود به سفارت محرومتان کنند.

هیچ کس نمی‌داند وقت سفارت کی باز می‌شود!

سفارت‌ها برای کنترل ترافیک سایت خود مجبور هستند که زمان دقیق باز شدن وقت سایت خود را هیچ‌گاه اعلام نکنند! با این حال باز هم شاهد ازدحام مردم برای گرفتن وقت و کند شدن سایت این سفارت‌ها هستیم. اما شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه ویزای شینگن بر اساس تجربه زمان نسبی باز شدن سایت را می‌دانند! پس کمی کمک‌گرفتن از آنها بد به نظر نمی‌آید!

باید بی کار باشید تا بتوانید خودتان وقت سفارت بگیرید!

همان طور که گفتیم با باز شدن سایت‌ها وقت سفارت‌ها در کمترین زمان ممکن پر می‌شود! بهترین راهی که خودتان می‌توانید وقت سفارت رزرو کنید این است که به صورت ساعتی و روزانه اقدام به چک کردن ساید سفارت کنید! این کار نه تنها زمان شما را تلف بلکه کل روز شما را درگیر خود می‌کند!

وقت سفارت vip آن‌چنان کارراه‌انداز نیست!

وقت سفارت وقت سفارت VIP به این معنی است که شما در سالنی مبله در سفارت به ارائه مدارک، انگشت‌نگاری می‌پردازد، و در صفوف طولانی معطل نمی‌شوید. همچنین احتمال دارد که در صورت اخذ وقت vip، سفارت اندکی زودتر به شما وقت بدهد. هزینه وقت سفارت vip معمولاً گران‌تر از وقت عادی می‌باشد. پس فقط برای راحتی کارهای سفارت به کار می‌آید و نه اخذ تاریخ زودتر!

وقت سفارت فوری اگر در دسترس باشد کار‌راه‌انداز است!

وقت سفارت فوری، به شما اجازه می‌دهد حتی در 1 روز بعد در سفارت حضور داشته باشید. معمولاً کارگزاران و آژانس‌ها برای وقت سفارت فوری هزینه بیشتری نسبت به وقت معمولی سفارت می‌گیرند. اما اگر بخواهید به اصل مطلب نگاه کنید، کار سخت و زمان گیری انجام نمی‌شود بلکه فقط با هوشیاری بالا عمل می‌کنند و شما هزینه بیشتر را، فقط بابت شناخت کامل سفارت کشور مقصد و تجربه بالای آن‌ها پرداخت می‌کنید.

بهترین و آسان‌ترین روش اخذ وقت سفارت!

همان‌طور که گفتیم وقت سفارت‌ها پس از گذشت چند دقیقه پر می‌شود. حالا برای رفع این مشکل باید چه کاری انجام داد؟ بهترین و به بی‌دردسرترین روش اخذ وقت سفارت محول کردن این امر به شرکت‌های معتبر و افراد قابل اعتماد در این زمینه است. به این دلیل که این افراد و شرکت‌ها بر اساس تجربه و مداومت کاری خود می‌توانند سایت کارگزاری و سفارت را مرتباً مورد بررسی قرار دهند و وقت سفارت را در زمان مناسب رزرو کنند.

اخذ وقت سفارت فرانسه راحت‌تر از ویزای آن است!

وقت سفارت فرانسه به صورت فوری در در حال حاضر ارائه نمی‌شود. میزان ترافیک سایت کارگزاری این کشور نیز زیاد بالا نیست ولی باز هم باید برای رزرو وقت کمی صبور باشید! پیشنهاد می‌کنیم اگر برای سفر به کشور فرانسه دعوت‌نامه با تراول هستوری قوی ندارید با تور گروهی به این کشور سفر کنید.

وقت سفارت برای خود تعیین کنید

 

وقت سفارت ایتالیا ارزش انتظار کشیدن را دارد!

سفارت ایتالیا هر دوهفته یک بار اقدام به باز کردن وقت‌های سفارت خود می‌کند با این حال باز هم در کمتر از چند دقیقه تمامی وقت‌ها رزرو شده و دیگر فرصتی برای دیگران باقی نمی‌ماند! اما رزرو وقت فوری سفارت ایتالیا شاید مسیر میان بور برای شما باشد. وقت فوری همیشه هزینه اضافی به همراه دارد ولی برای کسانی که باید هر چه زودتر خود را به حوزه شینگن برسانند می‌تواند راه‌گشا باشد! با اینکه وقت سفارت ایتالیا به‌سختی در دسترس است ولی به دلیل کم بودن نرخ ریجکتی و شانس بالای ویزا شدن پرونده شما، ویزای این کشور ارزش صبر کردن را دارد!

در تعیین وقت سفارت باید دقت زیادی داشت

آیا اخذ وقت سفارت هلند به سختی ویزای آن است؟

هلند یکی از سخت‌ترین کشورهای حوزه شینگن برای اخذ ویزا است. نرخ ریجکتی این کشور در سال 2021 برابر با 32 درصد از کل پرونده‌های ارسالی بوده است. در حال حاضر کارگزاری سفارت هلند وقت سفارت فوری ندارد و فقط وقت عادی به شما ارائه می‌دهد. وقت سفارت هلند برای ۳ ماه بعد (۹۰ روز) برای شما تعیین می‌شود، به همین دلیل اگر برای سفر به حوزه شینگن عجله دارید سعی کنید یا از چند ماه قبل اقدام به اخذ وقت سفارت کنید یا از سفارت دیگر برای برای تعیین وقت اقدام به عمل آورید. البته همیشه گزینه سومی وجود دارد آن هم واگذاری این کار به شرکت‌ها و افراد معتبر در این زمینه است!

نکاتی در تعیین وقت سفارت نباید فراموش کنید!

  • ساعت مشخصی برای باز شدن زمان‌های موجود وجود ندارد و این ساعات بر اساس تجربه مختلف به دست می‌آید.
  • کارگزاری‌ها برای تعیین وقت مبلغ جدا دریافت می‌کنند برای مثال برای تعیین وقت سفارت آلمان، 900 هزار تومان به کارگزاری ویزا‌متریک باید پرداخت کنید.
  • در حال حاضر اکثر وقت‌های سفارت به صورت آنلاین تعیین می‌شود و با مراجعه حضوری نمی‌توان وقت سفارت دریافت کرد!
  • این امکان برای شما فراهم شده است که وقت خود را تا 72 ساعت قبل از قرار ملاقات یکبار تغییر دهید.
  • اگر وقت خود را تا 72 ساعت قبل از ساعت قرار ملاقات کنسل کنید و پس از آن فرم عودت وجه را تکمیل نمایید مبلغ واریزی از حساب شما عودت داده می‌شود.

یک راه ساده برای گرفتن وقت سفارت هر کشور

اگر قصد دارید تا خودتان برای اخذ ویزا اقدام کنید و فقط در گرفتن وقت سفارت  مشکل دارید، بهتر است این کار را به ویزالند بسپرید. برای این منظور کافی است با شماره 02633143 تماس گرفته ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان ویزالند، در کمتر از چند دقیقه وقت سفارت خود را رزرو کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها