|

نماینده مجلس: ادارات کل کشور هم باید پنجشنبه‌ ها تعطیل باشد!

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اگر قرار است روز پنجشنبه ادارات در تهران تعطیل باشد، ادارات کل کشور هم باید پنجشنبه‌ها تعطیل باشد.

لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه، ۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: نمایندگان معمولاً در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها مشغول ملاقات با مردم هستند و به مشکلات فردی و شهری آن‌ها رسیدگی می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر مردم روزهای پنجشنبه به نمایندگان مراجعه می‌کنند، اما امکان حل مشکلات وجود ندارد. علت این مسئله آن است که برای حل مشکلات باید با تهران هماهنگی شود و با توجه به اینکه ادارات تهران در روز پنجشنبه تعطیل است، نمی‌توان این کارها را پیگیری کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر قرار است روز پنجشنبه ادارات در تهران تعطیل باشد، ادارات کل کشور هم باید پنجشنبه‌ها تعطیل باشد.

ذاکر در ادامه جلسه با بیان اینکه لازم است آزمون‌ها یا به صورت کتبی باشند یا اینکه به صورت مصاحبه برگزار شوند، گفت: اغلب در مصاحبه‌ها رانت و پارتی بازی وجود دارد که انتظار می‌رود آزمون جذب ادارات به صورت کتبی برگزار شود تا جوانان ما از شر رانت و پارتی بازی نجات پیدا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها