|

خبر بد برای افزایش حقوق بازنشستگان؛ منابع نیست!

دولت مدافع افزایش حقوق بازنشستگان است، اما این بار هم مشکل تامین منابع وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور می گوید که افزایش حقوق بازنشستگان با مشکل تامین مالی روبه‌رو است. اسکندری گفت: دولت مدافع افزایش حقوق بازنشستگان است، اما این بار هم مشکل تامین منابع وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمد اسکندری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در خصوص عملکرد یکساله این صندوق گفت: توجه ویژه به نشاط بازنشستگان منجر به برگزاری جشنواره‌ای ویژه آنان شد. خانه امید که مقر فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بازنشستگان است، دوباره فعال‌تر می‌شود.

وی در خصوص افزایش ۱۵ درصدی حقوق بازنشستگان وزارت بهداشت بیان کرد: در ۱۵ تیر ۱۴۰۰ وقتی دولت تغییر کرد، با طرح این مسئله باری برای دولت سیزدهم به جا گذاشتند در حالی که یک ریال بودجه هم برای اجرای این طرح در نظر گرفته نشده بود. سازمان برنامه و بودجه تامین مالی این طرح را انجام نداده بود و تا همین الان منتظر تامین منابع هستیم.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور درباره افزایش حقوق ۳۸ درصدی برای بازنشستگان سازمان رفاه اجتماعی گفت: مصوبه افزایش حقوق در مجموع ۱۰ درصد است که در جلسات هم دنبال می‌شود و خود دولت مدافع این افزایش است، اما در این مورد هم مشکل تامین منابع وجود دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها