|

فیلم نامناسب تولد لاکچری «دنیز» دختر علی دایی لو رفت ؛ مامانش پر بوتاکسه!

deniz daei shayanews

دنیز دختر علی دایی می باشد که به تازگی تولد 18 سالگیش رو گرفت و به پدر جانش ثابت کرد که 16 ساله نیست!

لینک کوتاه کپی شد
22

شایانیوز- دنیز دختر علی دایی می باشد که دیگه خیلیااا می شناسنش چرا که سال گذشته تو همین روزها از سال بود که دنیز خانوم دایی در پیج اینستاگرامش تنها پنج هزار دنبال کننده داشت اما به مرور با حواشی و جنجالاتی ساخته شد و علی دایی یه دو باری رفت زیر سوال، دنیز دایی نیز مشهور شد و حالا صفحه اینستاش بیش از 200 کاربر دنبال کننده داره. 

دنیز دایی از اون مدل دختراست که از پدرش یعنی علی آقا دایی دور بوده و از همون بچگیش در فرانسه زندگی کرده اما خب با این حال از رفاه و ثروت پدر دور نبوده و همیشه در بهترین شرایط زندگی کرده. دنیز دایی به همین دلیل نوع استایل و رفتارش هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی نداره و با مدل خارجیا میچرخه.

تولد شیک و لاکچری «دنیز» دختر اول علی دایی

دنیز دایی فرزند اول علی دایی می باشد او حاصل ازدواج اول علی دایی می باشد و اطلاعات زیادی در رابطه با مادرش در دسترس نیست. اما دنیز دایی به تازگی 18 ساله شد و فیلم و عکس هایی برای تولدش منتشر کرد. دنیز خانوم عکس و فیلمای هنری خیلی دوست داره و برای تولدش نیز از هنرش استفاده کرد اما خب به دلیل نامتعارف بودن شرایط و تیپا کمی تا قسمتی باید سانسور شن!

وقتی علی دایی حتی نمیدونه دخترش چند سالشه و دنیز خانوم جنجال به پا میکنه!

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) میباشد که همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند. البته که علی دایی تا همین چند وقت پیش فکر میکرد دنیز دختر اولش 16 سال داره!! 

و همین موضوع باعث شد تا با حواشی و حرف و حدیث های بسیااار زیادی همراه بشه که خب این یکی از جنجالات عجیب علی دایی بود که در محدوده خانوادش رخ داده بود نه جامعه فوتبال.

ناگفته نمونه یک وقت فکر نکنید دنیز خانوم هم از این صحخبت پدرش به راحتی گذشت و بهش بر نخورد، خیر! حالا جریان چیه؟

مدتی پیش هم علی دایی مصاحبه ای جنجالی داشت و درباره دخترانش دنیز و نورا و همچنین ازدواجش صحبت هایی کرد. این گفتگو خیلی زیاد سر و صدا داشت چرا که آقای دایی کلا مادر دنیز رو ندید گرفته بود و حتی سن و سال دخترش دنیز رو هم اشتباه گفت که خب با واکنش دنیز خانوم همراه بود.

deniz_daei_1609514194

علی دایی که برای اولین بار وارد حواشی خاص و شخصی ای شده بود در رابطه با ازدواج و دخترانش گفت: 

همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است. 

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

و اما جواب کوبنده دنیز به بابا جان

اما درست بعد از این اتفاقات و این گفته ها دنیز دایی اومد و تو پیجش از مادرش نوشت و تصاویری از او نیز منتشر کرد که خیلی از کاربران گفتن این پست و استوری ها پاسخی غیر مستقیم به پدرش بوده!

Untitled+(2)

Untitled+(3)

 

دنیز دایی تو این موارد همون بهتر که دُخی ایرونی نیست!

اما دنیز دایی حالا هواداران بسیاری دارد که خب اول این شهرت و محبوبیت رو مدیون پدرشه و بعد هم اخلاق خوش خودش.

دنیز دایی در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیاری داره و حالام که همه میشناسنش بیش از پیش فعالیت داره و عکس و فیلم های بسیاری از خود منتشر میکنه.

دنیز دایی همونطور که گفتیم خب با فرهنگ اروپایی بزرگ شده و یکی از خوبیاش اینه که همانند فرهنگ ایرانی علاقه ای به آرایش های بسیار غلیظ نداره!

و یا اصلا همانند برخی خانوم های ایرانی نیست که یه پونصدتایی عمل و پروتز و بوتاکس کردن و به چهره نچرال خودش حالا هر چه که هست راضیه و اعتماد به نفس خوبی داره!

از دیگر خوبیای دنیز خانوم که باز برمیگرده به اعتماد به نفسش استفاده نکردن از فیلتر های اینستاگرامیه که خب میدونیم خیلی از خانوما و دختران ما حتی با وجود کلی عمل و آرایش در نهایت فیلترهایی سنگین رو صورتشون میندازن که خب این حرکات اوج نبوده اعتماد به نفس رو نشون میده. مثلا یکی از همین دختران که نمونه ای بارز میتونه باشه چهره ای به نام نیکا یا همون اوین در اینستا می باشد که واینره و قبلا در پارک های ایران کلیپ میساخت، حالا در ترکیه و حالا چهره ای که داره تو اینستا هیچ شباهتی به خوده خودش نداره!

deniz_daei_1628791391

دنیز دختر جذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    کاش به دخترت از حجاب هم میگفتی جناب علی دایی

    • Arman ارسالی در

      یه درصد فکر کن علی دایی کامنت تویی که اصلا معلوم نیست کی هستیو بخونه😂😂

    • Amir ارسالی در

      چه ربطی به تو داره که حجاب حجاب میکنی ، تو چکاره هستی که حجاب دختر دایی رو پیش میگیری ؟ از حسادته ؟ یا نجابتته ، چقدر دقت داری به دخی علی دایی ، میدونم داری از بخل و حسادت میترکی ، اما در کلامی کوتاه میگویم ، دخترش پدر مادر داره برای تصمیم گیری ،، بدو بابا ، کاسه داغ تر از آش

  • ناشناس ارسالی در

    در اخبار و تصاویر و طریق سخن گفتن شما من فقط حب دنیا را یافتم و بس
    نماد تمام نمای دنیا پرستی هستند و هستید
    هنگامی که مرگ چهره ای بزک کرده و اجساد بی حیا
    و بی حجاب را در بر بگیرد چه کسی فریاد رس است
    به راستی که خداوند چقدر فرصت به ما می هد و
    چگونه ما را آزمایش می کند
    خدایا ما را به راه مستقیم خودت هدایت بفرما و ما عاقبت به خیر فرما به حق نام زیبای امام حسینت یا رب

    • Amir ارسالی در

      شنیده شده خیلی خوبه که آرایش کنی زیباترین لباس رو تن بزنی و خیلی خوشگل نماز برگذار کنی ، خدا زیبایی را دوسدارد ، دختر دایی به سلیقه خودش به قول شما بَزَک کرده زیباتر شود ، حتما اینطوری دوسداره و به این روش ، زیبایی رو تو خودش میبینه ، بهتر نیست همگی به دختر دایی و خانواده اش تبریک بگوییم ؟ به نظر من بهتره برایش پیام تبریک ارسال کنیم .

    • Amir ارسالی در

      از همینجا و از ته قلبم ، به دنیز و خانواده محترم دایی تبریک میگویم ، آرزوی موفقیت را برایشان دارم .
      شادددددد 👏👏👏🕺🕺🕺🙋🏻‍♂️
      🌹🌹🌹 تبریک به دنیز 🌺🌺🌺

  • فاطمه هستم یک زن مسلمان ارسالی در

    چرا تازگیا بعضی زن ها .......می بندن
    مامان دنیز هم بسته 🤔

  • ناشناس ارسالی در

    پر فیلتره کجاش فیلتر نداره بعدشم این فرهنگ ایرانیا هست که اینقد ارایش میکنن اروپایی ها کم ارایش می کنن و ارایش کردن یا فیلتر گذاشتن به معنی کمبود اعتماد به نفس نیس

  • ناشناس ارسالی در

    پولداری دیگه

  • زرین ارسالی در

    آخه زندگی شخصی مردم بکسی ارتباط ندارده که سرک مبکشند هرکسی مسئولیت شخصی خودشرادرجامعه دارد

  • ناشناس ارسالی در

    اینا نه فوتبالیستند ونه بازیگر ونه هنرمند

    • Arman ارسالی در

      علی دایی فوتبالیست نیست؟!!با این گرونیا مردم رد دادن خداوکیلی

    • Arman ارسالی در

      همه اینا شمایی نکنه؟؟

  • ایلیا ارسالی در

    به کوری و دوری چشم و ملت حسود افراد زحمتکش و ثروتمند مثل علی دایی به امید خدا سلامت باشن و چشم کافران داخلی از حدقه در بیاد که امثال علی دایی و دخترش به آرامش و خدا رسیدن .بدون دزدی و نقشه کشی برای زندگی دیگران .جای ایراد گرفتن کمی از علی دایی زحمت و تلاش و کارهاش و یاد می‌گرفتین.

  • ناشناس ارسالی در

    همه مطالب و خبراتون دروغه و پر از گمراهی.فقط وقت خودتون و دیگران رو تلف می کنید

  • ابی ارسالی در

    دنیز اگه موهاش پوشیده نیست در عوض حیا داره، حیا ی چیزه بی حجابی ی چیز دیگه. مثل بعضی دخترای تازه به دوران رسیده و بی حیای ایرونی نیس

  • کرمانشاهی ارسالی در


    وای از آن روز که گدا معتبر شود

  • احمد ارسالی در

    ای کاش اونهایی که پول دارن خودشون نمایش ندن خیلی هارو دل می سوزانید خدارو فراموش نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    همیشه حس حسادت رو میشه تو کامنتهای ملت دید!!! آخه اگه بی حجابه آرایش کرده بوتاکس کرده فیلترگذاشته به من وشما چه ربطی داره؟ اگه گناه کرده تو چرا نشستی کامل نگاه کردی بعد نظرهم میدی؟ سرت به کار خودت باشه تا عمرباعزت ولذت داشته باشی اینقدر تو زندگی ملت سرک نکشین به هرچی هم می بینین گیرندین

  • عادل ارسالی در

    ان شا الله یکم قیافت بهتر بشه

  • ناشناس ارسالی در

    کلا ایرانی ها هر جا برن اکثرا با رفتارهای افراطی تفریطی تابلو ان

    • . ارسالی در

      اتفاقاً تو آمریکا و و جاهای دیگه ایرانی ها به وقار و بیشتر به خساست مشهورن

  • ...... ارسالی در

    ابروی پدرشو میبره ...

  • ناشناس ارسالی در

    هرجاباشی،اصل ریشه آت ایرانی هست. رفتی اونجاباپول بابا.

  • hossein ارسالی در

    یعنی من نمی‌دونم این یچی میگه اون یچی دیگه میگه آقا به ما ربطی نداره بعد میگن اینجوریه اونحوریه حداقل خودتونو بیبینین از جهان سومم عقب تریم یارو با زنشو بچش هرکار کنه چه ربطی داره اون سری نوید محمد زاده یه مدت آقا زنشو بوسید فلان فلان و..

  • مونا ارسالی در

    انشاالله خدا آقای علی دایی و دخترهای زیباشون رو حفظ کنه🙏😍

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا الگوهای بی ارزش وضد ارزشهای انسانی و شخصیتی سلبریتیها را از جامعه حذف بفرما آه از دست این هنرپیشه های عقده ای و آه از این تحلیل گران فضول ادا اطواری که فک می کنه خیلی با مزس. تو جای هرکس باشی ازون بدتری پول زیادیش چه برسر شخصیت مردم میاره

  • محمد ارسالی در

    واقعاً دونستن این مطالب چه فایده ای داره؟مسائل خصوصی دیگران و به رخ کشیدن پول و ثروت و زندگی لاکچریشون به چه درد مامیخوره؟آیا شب اول قبرمون اینا میان نجاتمون بدن؟پرداختن به این حجم از مادیات و دنیاپرستی تهوع آوره و جنون آمیز.خدا هدایتتون کنه

  • قلی ارسالی در

    دنیا برا ما ایرانی ها باید ۷۰سال برگرده عقب چون ظرفیت بروز بودن تکنولوژی را نننننننننننداریم

  • ناشناس ارسالی در

    خداوکیلی به شما چه ربطی داره

  • ناشناس ارسالی در

    خدامیدونه این فیلم گفتگوباعلی دایی مربوط به چه سالیه که میاین میگین مال الان وبا پست های الان دخترشون مطابقتشون میدین

  • ناشناس ارسالی در

    خدا عاقبت ما را ختم به خیر کن

  • ناشناس ارسالی در

    ببخشیددین اسلام دین کاملیه ومثل همه چیزِ دیگه قانون مقرراتی داره وما مسلموناباید تابع اون باشیم وتا دنیاهست اون چهار چوب ومقررات هست چون دین کاملی هست ودست بشر از قانونش کوتاه بوده نتیجه اشتباه وقدیمی شدن درش راه نداره. بعدش هم موقعی که کسی عکسی رو برای همه پخش ومنتشر میکنه سرک کشیدن معنا نداره. تو زندگی خصوصی وجای بسته هرغلطی میخوان بکنن اما اینجا بهش میگن شبکه احتماعی یعنی باید حریم همه حفظ بشه. مثل اینه که کسی تو رانندگی تخلف کنه جون همه رو به خطر بندازه بعد بگه دلم میخواد به کسی چه مربوطه اینکه درست نیست. مسئله اجتماع با مسئله شخصی فرق میکنه.

  • مرتضی ارسالی در

    بنده به عنوان یک ایرانی به آقای علی دایی افتخار میکنم سبک زندگی هر کسی هم به خودش مربوطه یاد بگیریم در کار دیگران فضولی نکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ایا کسی شماره علی دایی رو داره برام ارسال کنه؟

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من زندگی شخصی هر کسی به خودش،مربوطه

  • ناشناس ارسالی در

    کدوم زندگی شخصی،کدوم نجابت و وقار، کدوم مسلمانی؟ یه ضرب المثله که میگه خر که از خر وا افتاد باید دمش و برید،حکایت این بدحجابی و بی بند و باری تو مملکت ماست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها