|

تخفیف ویژه خرید بلیط هواپیما از سایت مستر بلیط

خرید بلیط هواپیما

توسعه روزافزون اینترنت برای هر شخص یک موهبت به حساب می‌آید. امروزه می‌توانید همه کارها را به صورت آنلاین فقط با لمس چند دکمه انجام دهید.…

لینک کوتاه کپی شد

توسعه روزافزون اینترنت برای هر شخص یک موهبت به حساب می‌آید. امروزه می‌توانید همه کارها را به صورت آنلاین فقط با لمس چند دکمه انجام دهید. از رزرو بلیط تا خرید، همه چیز را با سرعت نور قابل انجام است. این موضوع مزایای زیادی دارد.

اول اینکه شما نیازی به عجله کردن برای منتظر ماندن در صف‌های انتظار فرودگاه برای ورود به هواپیما را ندارید. شما هر فعالیتی را بدون ترک کردن منزل انجام می‌دهید، زیرا بسیاری از خطوط هواپیمایی گزینه‌هایی مثل چک کردن بلیط و پاسپورت را هم به صورت آنلاین قبل از پرواز انجام می‌دهند. 

یکی از بهترین و محبوب‌ترین سایت‌های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما، مستر بلیط است که به هر شخص امکان خرید بلیط برای هر تاریخ و ساعتی از سال را می‌دهد. در ادامه مطلب به بررسی این سایت محبوب و چگونگی رزرو بلیط از آن می‌پردازیم، تا انتها با همراه شوید تا با مزایای خرید بلیط سفر از مستر بلیط بیشتر آشنا شوید.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

برخی از مزایای رزرو آنلاین پرواز از مستر بلیط عبارتند از:

امکان لغو کردن یا تغییر تاریخ سفر

لغو یا تغییر رزرو آنلاین برای مسافران یک امر حیاتی است. با رزرو آنلاین مجبور نیستید با آژانس‌های هواپیمایی برای لغو یا تغییر تماس بگیرید و منتظر باشید تا خدمات لغو را به شما ارائه بدهند. رزرو آنلاین پرواز به این معنی است که شما می‌توانید هر کاری را با دسترسی به اینترنت و به صورت آنلاین انجام دهید. برخی از خطوط هواپیمای رزرو را بدون هزینه کنسلی انجام می‌دهند، در حالی‌که برخی دیگر لغو یا هر گونه تغییرات آنلاین را به صورت رایگان انجام می‌دهند، البته این کار محدودیت زمانی مشخصی دارد. 

 خرید با تخفیف

 از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما استفاده کد تخفیف یا پیشنهادات ویژه‌ای است که در بعضی ایام سال به مسافران و کاربران ارائه می‌شود. با خرید حضوری امکان استفاده از تخفیف وجود ندارد و شما باید همان مبلغ اصلی بلیط را پرداخت کنید. 

صرفه جویی در وقت

با توجه به اینکه خرید آنلاین نیاز به زنگ زدن یا مراجعه حضوری ندارد، وقت کمتری می‌گیرد. بنابراین به راحتی می‌توانید بلیط را متناسب با تاریخ و ساعتی که می‌خواهید بدون هر گونه فوت وقت بخرید. 

هزینه معقولانه

مراجعه به نزدیک‌ترین آژانس مسافرتی هزینه رزرو را نیز از شما دریافت می‌کند، اما با خرید بلیط به صورت آنلاین، می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه رزرو اضافی به آژانس، به قیمت‌های ارزان‌تر دسترسی پیدا کنید. همچنین با کد تخفیف مستر بلیط می‌توانید با انتخاب پرواز مد نظر از تخفیف  بهره‌مند شوید. 

امکان انتخاب صندلی و نوع غذا 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما، به هرشخص این امکان را می‌دهد که صندلی را با توجه به اولویت و نیاز خود انتخاب کند. با انتخاب گزینه خرید آنلاین بلیط، می‌توانید هر صندلی را که می‌خواهید انتخاب کنید تا سفر آرامی را تجربه کنید. همچنین از طریق رزرو آنلاین امکان انتخاب نوشیدنی و نوع غذا قبل از  سفر و پرواز را دارید. 

خرید بلیط آنلاین هواپیما از مستر بلیط 

مستر بلیط

رزرو بلیط در سایت مستر بلیط بسیار آسان است و فرایند سختی ندارد. از دو طریق سایت و اپلیکیشن می‌توانید بلیط پروازهای داخلی و خارجی را خریداری کنید. 

برای رزرو بلیط هواپیما باید وارد صفحه اصلی شوید و در آن قسمت فرودگاه مبدا و مقصد به همراه تاریخ مورد نظر را وارد کنید. بعد از اینکه جستجو را بزنید، لیستی از تمام پروازهای تاریخ مد نظر شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید بلیط یکطرفه یا بلیط رفت و برگشت را بخرید.

در صورت بروز هر گونه مشکل امکان لغو کردن یا جابجایی بلیط وجود دارد که با توجه به قوانین هر ایرلاین و خطوط هواپیمایی کاملا متغیر است. بهتر است این قوانین را از قبل بررسی کنید تا مشکلی در روند خرید و پرواز به وجود نیاید. 

اگر می‌خواهید با کد تخفیف مستر بلیط، بلیط سفر و هواپیما بخرید، در بخش نهایی پرداخت و قسمت فاکتور امکان وارد کردن کد تخفیف وجود دارد، پس از اینکه کد تخفیف را روی صورتحساب وارد کنید، بلافاصله روی فاکتور اعمال می‌شود و درصدی از هزینه کل کم می‌شود. 

در صفحه اصلی سایت و اپلیکیشن مستر بلیط روزانه پیشنهادهای لحظه آخری مختص خرید بلیط هواپیما وجود دارد که قیمت پایین‌تر و به صرفه‌ای دارد و برای مواقعی که سفر ضروری یا عجله‌ای برای شما پیش آمد، گزینه بسیار مناسب و کاربردی به نظر می‌رسد.  

از دیگر مزایای این سایت، این است که کار با آن بسیار راحت و ساده است. به طور مثال برای اینکه امکان جستجو آسان‌تر باشد، در بخش رزرو بلیط شهرهای پر تردد اول از همه نمایش داده می‌شوند و نیازی نیست شما اسم شهر را جستجو کنید. 

کد تخفیف مستر بلیط

با توجه به اینکه  خرید آنلاین مزایای زیادی دارد و این موضوع تاثیر زیادی در هزینه و زمان دارد،  استفاده از کدهای تخفیف ویژه مستر بلیط گزینه مناسبی است. این کدهای تخفیف، مخصوص خرید بلیط هواپیما هستند و می‌توانید روی فاکتور نهایی خود آن را اعمال کنید. این کد تخفیف هزینه خرید بلیط هواپیما را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. 

برای دریافت این کد تخفیف ویژه می‌توانید از سایت تخفیفان استفاده کنید. در این سایت انواع کدهای تخفیف ویژه خرید بلیط هواپیما قرار دارند که برای علاقه‌مندان به سفر یا برای افرادی که در جستجوی بهترین قیمت بلیط هستند، پیشنهاد بسیار خوبی است. برای مشاهده و دریافت کد تخفیف مستر بلیط از لینک زیر اقدام کنید و سفری اقتصادی تجربه کنید. 

https://takhfifan.com/offers/vendors/mrbilit

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی