|

بررسی لپ تاپ Pavilion Plus اچ پی

فروشگاه مقداد آی تی به‌ عنوان مرجعی عالی برای خرید لپ تاپ شناخته شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید محصولات خود به این سایت مراجعه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

وقتی که صحبت از لپ تاپ‌هایی می‌شود که کمتر از هزار دلار قیمت دارند، واقعا نمی‌توان لپ تاپ دیگری به‌جز Pavilion Plus اچ پی پیدا کرد که در این زمینه بهترین باشد. این محصول دارای پردازنده مرکزی Core i7 بوده و در کنار آن ۱۶ گیگابایت حافظه رم هم مشاهده می‌کنیم. حافظه داخلی آن از نوع SSD بوده و ظرفیتی برابر با ۲۵۶ گیگابایت دارد. صفحه نمایش از پنل اولد تشکیل یافته است و می‌توانید از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی آن لذت ببرید. این تمام ماجرا نیست و وب کم ۵ مگاپیکسلی اچ پی هم کمک می‌کند که کیفیت دوربین از بسیاری از لپ تاپ‌های پرچم‌دار رقبا هم بسیار بهتر باشد.

کافی است که قیمت لپ تاپ لنوو امروز و قیمت لپ تاپ ایسوس در همین رده قیمت را جویا شده و این لپ تاپ‌های هم رده را در کنار هم گذارید. دو نقض کلیدی در این لپ تاپ دیده می‌شود. یکی اینکه پورت تاندربولت را در این محصول نمی‌بینیم که البته چندان نمی‌تواند مهم باشد. مورد دیگر هم این است که به لطف پردازنده ۴۵ واتی داخل آن، عمر باتری بسیار بدی را شاهد هستیم. خبر خوبمان هم این است که لپ تاپ اج دی با هر سه سطح اصلی پردازنده‌های موبایل اینتل روانه بازار شده است. شما همچنین می‌توانید آن را با یک پردازنده ۱۵ وات یا ۲۸ وات دریافت کنید که عمر باتری بهتری را برای شما به همراه داشته باشد.

عملکرد خوب لپ تاپ اچ پی

هر کدام از این امکانات می‌تواند منجر به عملکرد بهتر لپ تاپ اچ پی شود. در کل، این لپ تاپ فوق‌العاده است. اگر دوست دارید که کمتر از هزار دلار خرج کنید، گزینه‌های کمی وجود دارد که می‌توانید در بازار پیدا کنید. از این گذشته، صفحه نمایش اولد ۹۰ هرتزی هم می‌بینیم که صفحه‌ای روان همراه با انیمیشن‌های بهتر را برای شما خواهد داشت. چندی پیش صفحه نمایش اولد برای SKU های سطح بالای لپ تاپ‌های گران قیمت در نظر گرفته شده بود، دیدن چنین لپ تاپ‌هایی در دستگاه‌های رایج بازار مانند این، می‌تواند طراوت خاصی به تجربه شما ببخشید و ما این تجربه را به فال نیک می‌گیریم.

لپ تاپ اچ پی Pavilion Plus از قیمت گذاری ۷۰۰ دلاری شروع شده و در پیکربندی‌های مختلفی می‌توانید به سراغش بروید. مدل‌های دیگری هم داریم که شامل پردازنده Core i5، حافظه رم ۸ گیگابایتی و همچنین حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی هستیم. شما در این سری مدلی را هم خواهید داشت که ۹۹۹ دلاری بوده و در بازار جهانی به ۸۴۹ دلار کاهش قیمت دست پیدا کرده است. با یک بررسی در قیمت لپ تاپ ایسوس و قیمت لپ تاپ لنوو امروز می‌توانید از ارزش خرید بالای این محصول اطمینان حاصل کنید. این مدل پردازنده Core i7 داشته و ۱۶ گیگابایت هم حافظه رم دارد. حافظه ذخیره سازی آن ۲۵۶ گیگابایت بوده و از صفحه نمایش اولد ۹۰ هرتزی هم بهره می‌برد.

امکانات مهم

یک مدل دیگر با نمایشگر اولد هم داریم که با کارت گرافیک RTX 2050 و همچنین قیمت ۱۲۹۹.۹۹ دلاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. لپ تاپی که به شما معرفی کردیم از آلومینیوم ساخته شده است و در رنگ‌های زیبا و بسیار سبک می‌توانید به سراغش بروید. این محصول دارای دو پورت USB Type-A بوده و دو پورت USB Type-C هم دارد. می‌دانیم که اکثر تولید کنندگان لپ تاپ تمایل دارند که هنگام ارسال لپ تاپ خود برای بررسی، به محصولات پرچم‌دار خود پایبند باشند و گاهی اوقات هم محصولاتی را می‌بینیم که در جریان اصلی بازار لپ تاپ حضور قدرتمندی دارند.

ما در این لپ تاپ یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی می‌بینیم که از پنل اولد استفاده کرده و با این رده قیمت، محصول دیگری وجود ندارد که شکستش دهد. لپ تاپ‌های دارای نمایشگر اولد، چندان هم جدید نیستند، اما فعلا بهتر از محصولات دیگر بازار عمل می‌کنند. در قدیم، صفحه‌های اولد برای SKU های بسیار گران قیمت، همواره عالی در نظر گرفته می‌شد. اما اکنون می‌بینیم که آن‌ها در لپ تاپ‌هایی مانند این که کمتر از هزار دلار قیمت دارد هم استفاده شده است. پانل‌ها با نسبت‌های مختلفی مانند ۱۶:۱۰ و ۳:۲ ساخته می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند با نرخ تازه‌سازی بالاتری به سراغش بروند.

صفحه کلید

این با‌ر لپ تاپ اچ پی هیچ گونه مصالحه‌ای نپذیرفته است و برای رقابت با قیمت لپ تاپ ایسوس در همین رده، صفحه کلیدی با کیفیت بالا و اندازه کامل روانه بازار می‌کند که اتفاقا دارای نور پس زمینه است. این محصول از تاچ پد بزرگی همراه با حسگر اثر انگشت بهره برده و می‌توانید کاملا از آن راضی باشید. قبلا هم اشاره کرده بودیم که لپ تاپ‌های سری پاویلیون بدون صفحه کلید همراه با نور پس زمینه می‌تواند ارزش بالایی داشته باشید. این یکی از بهترین صفحه کلیدهایی است که می‌توانید روی یک نوت بوک معمولی تجربه کنید. اچ پی کیبوردهای واقعا عالی را می‌سازد و این همان چیزی است که در دستگاه‌های رایج هم می‌توانید تجربه کنید.

تاچ پد نسبت به اندازه دستگاه بسیار بزرگ است و این مورد همیشه می‌تواند خوب باشد. ما همواره از دیدن تاچ پد‌های بزرگ‌تر در لپ تاپ‌های ویندوز لذت می‌بریم، چرا که می‌توانند تجربه‌ای بهتر برای کاربران فراهم کنند. همان‌طور که مشخص است، یک حسگر اثر انگشت هم در سمت راست پایین صفحه کلید وجود دارد. هیچ دوربین IR برای تشخیص چهره وجود ندارد. بنابراین این تنها عکس شما برای احراز هویت بیومتریک خواهد بود و این یک حسگر اثر انگشت بسیار خوب است که سرعت بالایی را هم در اختیار شما می‌گذارد.

بررسی قیمت لپ تاپ ایسوس و خرید از مقداد آی تی

فروشگاه مقداد آی تی همواره به‌ عنوان مرجعی عالی برای خرید لپ تاپ شناخته شده و علاقه‌مندان هم می‌توانند برای خرید محصول مورد نظر خود به این سایت مراجعه کنند. قیمت لپ تاپ لنوو امروز در کنار قیمت لپ تاپ ایسوس لپ تاپ اچ پی در کنار برندهای دیگر ارائه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند بر حسب نیاز و بودجه خود می‌توانند به سراغ این لپ تاپ‌ها بروند. از هر سبک مانند گیمینگ و دانشگاهی می‌توانید لپ تاپ مورد نظر خود را پیدا کرده و سرمایه‌گذاری خوبی روی آن‌ها داشته باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها