|

صرافی‌های ایرانی در آمریکا و خدمات ضروری به مردم

یکی از صرافی‌هایی که در حوزه آمریکای شمالی با مرکزیت کانادا فعالیت می‌کند، صرافی امانت است

لینک کوتاه کپی شد

دنیای امروز، با گذشته‌های دور، حتی با یکی - دو دهه گذشته، بسیار متفاوت است. الزامات مدرن، جهانی شدن یا globalization و تغییرات عمده در شکل زندگی، و در هم تنیدگی زندگی مردم در تمام نقاط دنیا، فقط بخشی از تفاوت‌های زندگی مدرن با زندگی سنتی در گذشته‌های دور و نزدیک است. 

مهاجرت‌های پرتعداد، قوانین و الزامات تجارت جهانی، غلبه دلار و چند ارز معتبر بین المللی بر مناسبات مالی تمام کشور‌های جهان، و عواملی از این دست، در زمینه تراکنش‌های مالی، باعث می شود مردم از ابزارها و خدمات نوینی که شرکت‌های مالی و اعتباری؛ از جمله صرافی‌ها به شهروندان جهانی ارائه می کنند، بی نیاز نباشند. این نیاز به قدری اهمیت دارد که در هر جای جهان که کلنی‌های جمعیتی از مردم یک کشور خاص ایجاد می‌شود، صرافی‌های متعددی برای برآورده کردن نیازهای این توده‌های جمعیتی شکل می‌گیرند. در این میان شناخت و اطمینان به تیم‌های سرویس دهنده، اهمیت خاصی دارد. تراکنش‌های مالی و سرمایه گذاری‌های بین المللی و حتی فرایند‌های انتقال پول، این روزها به قدری پیچیده و حساس شده اند که کوچکترین اشتباهی می‌تواند خسارت‌های مالی سنگینی به خانواده ‌ها و حتی صاحبان کسب و کار بزند.

طبیعی است کسانی که قصد انجام تراکنش‌های مالی، نقل و انتقال ارز و حتی سرمایه گذاری‌های هدفمند کوچک و بزرگ را دارند، قادر نیستند مانند یک متخصص امور مالی بر تمام زوایای آشکار و پنهان این حوزه اطلاع یافته و صاحب دانش، اطلاعات و مهارت‌های حداکثری در این زمینه باشند. از این رو استفاده از تیم‌های واسطه که رایج ‌ترین آن ‌ها صرافی‌های معتبر هستند، تنها راه ممکن برای یک فعل و انفعال مالی قابل اطمینان در حوزه بین الملل است. 

صرافی‌های ایرانی در آمریکا؛ کشوری با بیشترین ایرانیان مقیم 

کشور آمریکا یکی از مناطق مهم در نقشه سیاسی و اقتصادی دنیاست که نه تنها به عنوان مرکز مالی و تجاری جهان، نقش عمده ای در مناسبات بین المللی دارد، بلکه به خاطر وجود ایرانیان پرشمار در این کشور، برای ما ایرانیان؛ هم از نظر مالی و هم از نظر سیاسی و اجتماعی و حتی از نظر مناسبات فرهنگی اهمیت شایان توجهی دارد.

اگر صرفا از نظر مناسبات و فرایند‌ها و روند‌های مالی به ارتباطات ایرانیان داخل کشور با ایرانیان مقیم آمریکا نگاه کنیم، نکاتی که در بالا ذکر شد خود را به خوبی نمایان می‌کند. 

برای مثال ضرورت وجود صرافی در آمریکا که بنیانگذاران آن پیشینه ایرانی داشته باشند، فوق‌العاده حائز اهمیت است. به این جهت باید گفت صرافی‌های ایرانی در آمریکا در دهه‌های گذشته؛ بویژه به خاطر محدودیت‌های مالی ایجاد شده برای کشور ما، نقش بسیار تعیین کننده ای برای مردم ما داشته اند. برآورده کردن نیازهای مالی از جمله حواله دلار به آمریکا و برعکس، تنها بخشی از اقدامات و سرویس‌هایی است که صرافی‌های ایرانی در آمریکا؛ از جمله یک صرافی در لس آنجلس می‌تواند برای هموطنان ما ارائه کند. 

هر قدر تعداد صرافی‌های متخصص با تیم‌های قوی پشتیبانی و عملیاتی در شهرهای مختلف آمریکا زیاد باشند، ایرانیان مقیم در این کشور یا بستگان آن ‌ها در داخل ایران با خیال راحت تر می‌توانند نیازهای مالی خود؛ از جمله حواله دلار به آمریکا یا ارسال پول از آمریکا به ایران را تامین کنند. 

صرافی ایرانی در کالیفرنیا، یک مثال روشن

در میان شهرها و ایالت‌های آمریکا، کالیفرنیا به خاطر تعداد زیاد ایرانیان حاضر که نسل در نسل در این ایالت و شهرهای بزرگ و کوچک آن زندگی می‌کنند، اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل تعدد صرافی ایرانی در کالیفرنیا به تبع این تحولات جمعیتی و مهاجرتی، یکی از الزامات و ضرورت‌هاست. خوشبختانه در سال ‌ها و دهه‌های گذشته، ایرانیانی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، توانسته اند با تاسیس و مدیریت بهینه تعداد زیادی صرافی در آمریکا؛ از جمله تعداد زیادی صرافی در کالیفرنیا، به خوبی این خلاء را پر کنند. 

صرافی امانت، یک الگوی خوب از خدمات حرفه ای مالی 

یکی از صرافی‌هایی که در حوزه آمریکای شمالی با مرکزیت کانادا فعالیت می‌کند، صرافی امانت است که توانسته است با مدیریتی بهینه و تمرکز بر پشتیبانی، پاسخگویی و همسان سازی خود با تحولات و تغییرات قانونی و سیاسی روز، سرویس‌های مالی؛ از جمله انتقال ارز و مشاوره‌های سرمایه گذاری و اطلاع رسانی در زمینه نرخ ارز و ارائه نقشه راه عملیاتی اختصاصی به تک تک مشتریان، عملکرد شایان توجهی داشته باشد. 

صرافی ها، می توانند راهنمایان خوبی برای حفظ سرمایه شخصی شما باشند

تحولات اقتصادی و سیاسی در سراسر دنیا که می تواند در اقتصاد های خرد و حتی اقتصاد شکننده خانواده ‌ها نیز تاثیرگذار باشد، لزوم بهره مندی از دانش اقتصادی، پیش بینی های نزدیک به واقعیت و بهترین اشکال سرمایه گذاری را برای خانواده ‌ها بیش از پیش یادآوری می کند.

در این میان صرافی های معتبر ایرانی، چه در داخل کشور و چه در مناطق مختلف دنیا که با تیم های تخصصی به رصد دنیای پرتلاطم اقتصاد و بازار و پول و سرمایه مشغول هستند می توانند برای صاحبان سرمایه های خرد یا بزرگ مشاوران خوبی باشند. بنابراین در هر جای دنیا که هستید، انتخاب یک صرافی امین و متخصص برای هر نوع فعالیتی اعم از انتقال ارز، حواله ارزی و دلاری، یا پیشنهادات سرمایه گذاری در نقاط مختلف کشور یا هر جای  جهان که مورد علاقه شماست، از جمله خدمات اولیه ای است که یک صرافی خوب مانند صرافی امانت می تواند به شما ارائه  کند. 

اگر نیاز شما برای مثال حواله دلار به آمریکا و برخی نقاط دیگر جهان، برای حمایت از فرزندان دانشجوی خود است، بهترین شکل عملیاتی کردن این نیاز رجوع به یک صرافی خوب و کاربلد است. امروز با تحولات گسترده ای که در شکل و شمایل مناسبات مالی و ارتباطات ارزی و پولی و روابط تمام مردم دنیا با یکدیگر و پراکنده شدن اعضای برخی از خانواده ‌ها در نقاط مختلف جهان ایجاد شده است، همه ما بر ضرورت انتخاب یک صرافی امین و معتبر مانند صرافی امانت اذعان داریم.

خدمات استاندارد مالی از حواله دلار به آمریکا تا پیچیده ‌ترین سرویس ‌ها، که باید با دقت، سرعت و امنیت کامل انجام شود، از جمله ابتدایی ‌ترین فاکتورهایی است که باید در انتخاب یک صرافی معتبر بین المللی در نظر گرفت. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها