|

با ووچر پرفکت مانی در سفرهای خارجی بیحساب خرید کنید!

پرفکت مانی یکی از معتبرترین پلتفرم‌های ارائه خدمات نقل و انتقال بین‌المللی پول است که بعد از تحریم سرویس پی پال برای کاربران ایرانی،…

لینک کوتاه کپی شد

پرفکت مانی یکی از معتبرترین پلتفرم‌های ارائه خدمات نقل و انتقال بین‌المللی پول است که بعد از تحریم سرویس پی پال برای کاربران ایرانی، تقریباً به امن‌ترین سرویس مورد استفاده آنها تبدیل ‌شده است. پرفکت مانی در کنار ارائه خدمات مالی، یک سرویس کاربردی و منحصر به فرد دارد که ما آن را با نام ووچر پرفکت مانی می‌شناسیم. e-Voucher پرفکت مانی استفاده‌های متنوعی دارد که جالب‌ترین آنها، استفاده از ووچر به ‌عنوان کارت اعتباری یا کارت خرید در سفرهای خارجی است.

اگر اهل سفر کردن به کشورهای خارجی هستید و گاهی ‌اوقات با ممنوعیت حمل پول مواجه می‌شوید یا اینکه اصلاً دوست ندارید پول نقد با خودتان ببرید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید بدون پول نقد و فقط با یک کارت ووچر پرفکت مانی بی‌دغدغه و بی‌حساب خرید کنید!

ef73b95b-c122-4b6d-a463-cb852bbb710e

 

کاربردهای ووچر پرفکت مانی در سفرهای خارجی

همان طور که می‌دانید، ووچر پرفکت مانی بخشی از خدمات پلتفرم Perfect Money است که ابتدا با هدف خرید اینترنتی آسان و برای کاربران این سیستم طراحی شد، اما به‌ مرور کارکردهای آن گسترش پیدا کرد. به‌ طوری ‌که امروز می‌توانید با خرید فوری ووچر پرفکت مانی بدون ثبت‌ نام از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان خرید کنید، پرداخت‌های درون برنامه‌ای داشته‌ باشید و حتی پول نقد جابه‌جا کنید. ووچر پرفکت مانی برای سفرهای خارجی نیز چندین کارکرد کلیدی و مهم دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم:

✔ ووچر پرفکت مانی را به پول نقد تبدیل کنید

یکی از مشکلاتی که در مورد سفر به بعضی از کشورهای خارجی وجود دارد، محدودیت خروج ارز است. سقف مجاز خروج ارز از طریق پروازهای هوایی ۵ هزار دلار و از طریق زمینی ۲ هزار دلار است. یعنی اگر بخواهید مبلغی بیشتر از سقف اعلام ‌شده با خودتان ببرید، باید به فکر راهکاری غیر از وجه نقد باشید. در این مورد پیشنهاد ما خرید ووچر پرفکت مانی است.

ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا ندارد و شما می‌توانید به هر مبلغی که لازم دارید، ووچر بخرید. در حال حاضر بیش از 200 صرافی معتبر در اقصی ‌نقاط دنیا از سرویس پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید پس از رسیدن به کشور مقصد در یکی از همین صرافی‌ها، ووچرهای خود را به پول نقد (دلار، یورو و...) تبدیل کنید. با توجه به اینکه تبدیل پرفکت مانی به ارزهای فیات کارمزد بسیار ناچیزی دارد، با این روش امن و مطمئن می‌توانید هر مبلغ پول که لازم دارید با خودتان به کشور مقصد ببرید.

✔ از فروشگاه‌های خارجی خرید کنید

کاربرد بعدی ووچر پرفکت مانی در سفرهای خارجی، امکان استفاده از آن به‌ عنوان کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های بزرگ و برند است. لوگوی Perfect Money را می‌توانید در پذیرنده‌های اغلب برندهای معتبر جهان ببینید، چون XM ، FXTM و OctaFX جزو کارگزاران رسمی و پشتیبانی شده فارکس برای ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی هستند. همچنین می‌توانید ووچر پرفکت مانی را به PayPal ، Neteller یا Webmoney و دیگر سیستم‌های پرداخت آنلاین منتقل کرده و از طریق آنها خرید کنید.

در فروشگاه های خارجی پذیرنده ووچر پرفکت مانی می‌توانید به هر مبلغی که دوست دارید خرید کنید و فاکتور خود را با ووچر پرفکت مانی پرداخت نمایید. فروشگاه‌های بزرگ‌ترین برندهای خارجی مانند Nike، CHANEL، HERMES، IKEA، GUCCI، HP، SIEMENS، PRADA، ZARA، BURBERRY و... چه به صورت خرید آنلاین و چه به صورت خرید حضوری از خدمات پرفکت مانی و پی پال پشتیبانی می‌کنند.

✔ ووچر پرفکت مانی را به ‌صورت آنی به ارز دیجیتال تبدیل کنید

برخلاف کشور ما، در بسیاری از کشورهای خارجی استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید یا پرداخت وجه در حال رایج شدن است. در مواردی که نیاز به پرداخت وجه با ارز دیجیتال داشته ‌باشید، می‌توانید به ‌صورت آنی هر مبلغ ووچر پرفکت مانی که لازم دارید به انواع ارزهای دیجیتال تبدیل کنید و پرداخت‌های مورد نیاز را از طریق کیف پول الکترونیکی خود انجام دهید.

8a67ef53-5121-4f58-a380-3ea76745a24a

 

چطور با ووچر پرفکت مانی خرید کنیم؟

اما برویم سراغ اینکه چطور با استفاده از ووچر پرفکت مانی خرید کنیم یا به‌ بیان ساده‌تر چطور e-Voucher را خرج کنیم؟ برای استفاده از ووچر می‌توانید از روش‌های زیر استفاده‌ کنید:

✔ حساب پرفکت مانی

اولین و ساده‌ترین روش، تبدیل ووچر پرفکت مانی به پرفکت مانی است. با این روش می‌توانید موجودی پرفکت مانی حساب خود را به هر ارز دیجیتال یا فیاتی که نیاز دارید، تبدیل کنید. فقط کافی‌ست وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و از بخش فروش ووچر پرفکت مانی، آن را به پرفکت مانی تبدیل کنید. البته از طریق صرافی‌های آنلاین ایرانی هم می‌توانید این ‌کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، انجام دهید.

✔ تبدیل ووچر به پول نقد

همان طور که در ابتدای مطلب توضیح دادیم، حداقل 200 صرافی معتبر در کشورهای مختلف دنیا فعال هستند که می‌توانید از طریق آنها ووچرهای خود را مستقیماً به دلار، یورو، پوند یا هر ارز دیگری که لازم دارید، تبدیل کنید. کارمزد تبدیل ووچر نیز چیزی در حدود 0.01 درصد و رقم بسیار کمی است.

✔ خرید آنلاین با ووچر پرفکت مانی

تمامی سایت‌هایی که در بخش پرداخت اینترنتی خود لوگوی پرفکت مانی را دارند، از دلار پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. در صدر لیست این سایت‌ها می‌توانیم از آمازون، علی بابا، ایی بای، وال مارت و تارگت نام ببریم. مبلغ خرید از این سایت‌ها مستقیماً و آنی از کارت اعتباری یا ووچر شما کسر می‌شود.

✔ تبدیل ووچر به ارز دیجیتال

یکی دیگر از روش‌های خرج کردن ووچر پرفکت مانی، تبدیل ووچر به ارز دیجیتال است. شما از طریق هر صرافی که از خدمات پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید ووچر خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید. ریسک مالی تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال و بالعکس، بسیار کمتر از سایر ارزها و حتی استیبل کوین‌ها است.

fd3e4bc0-eb56-45b3-abb1-6be3a96d16f6

بدون احراز هویت ووچر پرفکت مانی بخرید!

امیدواریم توضیحاتی که تا این بخش از مطلب ارائه کردیم، برایتان مفید و کاربردی باشد. اگر دوست دارید برای یک ‌بار هم که شده، استفاده از ووچر پرفکت مانی را در سفرهای خارجی خود تجربه کنید، مخصوصاً برای سفرهایی که امکان حمل پول نقد ندارید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ووچر به وبسایت صرافی آنلاین و معتبر ایکس پی اکسچنج مراجعه کنید.

ایکس پی اکسچنج یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال و معتبرترین صرافی آنلاین ارائه خدمات خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در ایران است. پشتیبانی 24 ساعته، حفاظت از امنیت حساب و اطلاعات کاربران، خرید و فروش اتوماتیک و کارمزدهای بسیار کم از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی معتبر و خوش‌نام است. در ایکس پی اکسچنج فرایند احراز هویت شما به ‌صورت کاملاً اتوماتیک، هوشمند و در کمتر از 1 دقیقه انجام ‌می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ووچر پرفکت مانی، فقط کافی است به لینک xpayex.com مراجعه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها