|

آخرین خبرها از افزایش حقوق باز نشستگان 8 آبان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آخرین وضعیت لایحه‌ ترمیم حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ارائه لایحه ترمیم حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری به مجلس گفت: امیدوارم مجلس این لایحه را با اصلاحاتی که اگر احتمالا ضرورت داشته باشد، به تصویب نهایی برساند و برای اجرا ابلاغ کند تا قدری از شرمندگی بنده به عنوان خادم بازنشستگان در وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی کاسته شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، صولت مرتضوی در پاسخ به پرسشی پیرامون برنامه‌های این وزارتخانه برای ارتقای معیشت و وضعیت رفاهی بازنشستگان اظهار کرد: تمام دغدغه دولت مخصوصا شخص رییس جمهور این است که فقر مطلق در کشور ما ریشه‌کن شود و فقر نسبی کاهش یابد.

وی افزود: رئیس جمهور همچنین بر رعایت عزت پیشکسوتان که اکنون بازنشسته هستند و زحمات فراوانی را متقبل شده‌اند تاکید دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اخیرا دولت لایحه‌ای را برای ترمیم حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری تقدیم مجلس کرده است گفت: امیدوارم مجلس همانطور که با قید فوریت این لایحه را در دستورکار قرار داد، با اصلاحاتی که اگر احتمالا ضرورت داشته باشد، به تصویب نهایی برساند و برای اجرا ابلاغ کند.

مرتضوی ادامه داد: به این ترتیب با این مصوبه قدری از شرمندگی بنده به عنوان خادم بازنشستگان در وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی کاسته شود و بتوانیم مشکلات مردم را در ادامه کار حل کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها