|

خبری تازه در مورد اعلام زمان واریز معوقه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

پس از تایید نهایی شورای نگهبان، افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به زودی اعمال شود.

لینک کوتاه کپی شد

در پی تأیید مصوبه متناسب‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی شورای نگهبان، کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان‌ماه، حقوق کارمندان و بازنشستگان افزایش‌یافته دریافت می‌کنند و معوقه این افزایش حقوق برای مهرماه نیز به حسابشان واریز می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی گفت: از ماه آینده حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری پرداخت خواهد شد.

عرب اسدی، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان وبازنشستگان لشکری و کشور گفت:  با توجه به  ضرورت ترمیم حقوق و مزایای کارکنان نظام اداری و استخدامی که وجود داشت و با توجه به بهبود وضعیت معیشت کارکنان، دولت اقدام به تهیه لایحه به ویژه برای بازنشستگان کرد.

به گفته معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی این لایحه توسط رئیس جمهور ابلاغ شده و از ماه آتی تمامی حقوق  ومزایا پرداخت می شود.

او می گوید:  این لایحه اداری و استخدامی شامل مشمولان هماهنگی نظام  بازنشستگان لشکری و کشوری و اعضای هئیت علمی می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حقوق‌های جدید به حساب کارمندان و بازنشستگان به اضافه معوقات واریز می‌شود

در پی تأیید مصوبه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی شورای نگهبان، کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان‌ماه، حقوق افزایش‌یافته دریافت می‌کنند و معوقه این افزایش حقوق برای مهرماه نیز به حسابشان واریز می‌شود.

کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص گفت: دو ماه مهر و آبان، همزمان با حقوق آذرماه به حساب کارمندان دولت واریز می‌شود.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی گفت: از ماه آینده حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری پرداخت خواهد شد.

عرب اسدی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشور گفت: با توجه به ضرورت ترمیم حقوق و مزایای کارکنان نظام اداری و استخدامی که وجود داشت و با توجه به بهبود وضعیت معیشت کارکنان، دولت اقدام به تهیه لایحه به ویژه برای بازنشستگان کرد.

به گفته معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی، این لایحه توسط رئیس جمهور ابلاغ شده و از ماه آتی تمامی حقوق و مزایا پرداخت می شود.

وی افزود: این لایحه اداری و استخدامی شامل مشمولان هماهنگی نظام بازنشستگان لشکری و کشوری و اعضای هیئت علمی می شود.

به گفته معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی، این لایحه توسط رئیس‌جمهور ابلاغ شده و از ماه آتی تمامی حقوق و مزایا پرداخت می‌شود.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی گفت: از ماه آینده حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری پرداخت خواهد شد.

عرب اسدی، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی درباره لایحه متناسب‌سازی حقوق کارمندان وبازنشستگان لشکری و کشور گفت: با توجه به ضرورت ترمیم حقوق و مزایای کارکنان نظام اداری و استخدامی که وجود داشت و با توجه به بهبود وضعیت معیشت کارکنان، دولت اقدام به تهیه لایحه ویژه برای بازنشستگان کرد.

به گفته معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی، این لایحه توسط رئیس‌جمهور ابلاغ شده و از ماه آتی تمامی حقوق و مزایا پرداخت می‌شود.

او می گوید:  این لایحه اداری و استخدامی شامل مشمولان هماهنگی نظام  بازنشستگان لشکری و کشوری و اعضای هیات علمی می شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.

سخنگوی شورای نگهبان، چهاردهم آبان ماه از تائید مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان خبر داد، به این ترتیب میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری از مهر ماه اعمال خواهد شد.

جزئیات این افزایش براساس لایحه‌ای که در شورای نگهبان به تصویب رسیده و مطابق اظهارات نمایندگان مجلس به این ترتیب است: برای افزایش حقوق بازنشستگان یک سقف حداقلی ۹۰۰ هزار تومانی لحاظ شده است که حداکثر تا ۲ میلیون تومان قابل افزایش است، به عبارتی دیگر حداقل افزایش حقوق بازنشستگان ۹۰۰ و حداکثر افزایش حقوق آنها ۲ میلیون تومان است.

برای کارمندان دولت نیز حداقل افزایش حقوق ۱ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و حق اولاد در افزایش حقوقها بالغ بر صد درصد افزایش یافته است، به ازای همسر نیز مجددا افزایش ۵۰ درصدی لحاظ خواهد شد، ۳ هزار امتیاز نیز برای کارکنان دولت لحاظ خواهد شد که باید آئین نامه آن ابلاغ شود. نهایتا ۲/۵ الی ۳ میلیون تومان افزایش حقوق برای کارمندان دولت اعمال خواهد شد.

این افزایش‌ها از مهر لحاظ می‌شود و مابه‌التفاوت دو ماه اول سال در آذر ماه به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها