|

حقوق و مزایای رتبه‌بندی معلمان چه زمانی پرداخت میشود؟

وزیر آموزش و پرورش چند روزی است که از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیر پرداخت حقوق آبان و مزایای رتبه‌بندی معلمان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شنیده‌ها حاکیست وزیر آموزش و پرورش و معاونینش چند روزی است که از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیر پرداخت حقوق آبان و مزایای رتبه‌بندی معلمان هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از راهبرد معاصر؛ سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه 4 آبان امسال اعلام کرد: تاکنون احکام معلمان توسط آموزش‌ و پرورش صادر نشده که به‌محض صدور احکام افزایش حقوق لحاظ خواهد شد و حتی منابع مورد نیاز در خزانه برای اجرای این کار در نظر گرفته شده است.

میرکاظمی با بیان اینکه اعتبار موردنیاز جهت رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته ‌شده که پس از صدور احکام معلمان در سقف بودجه پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم اجرای این طرح علاوه بر کمک به بهبود معیشت معلمان عزیز به بهبود سطح کیفیت آموزش در مدارس نیز منجر شود.

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که احکام رتبه‌بندی با عنوان رتبه آموزشیار معلم و احکام ترمیم حقوق را صادر کرده است؛ اکنون باید دید آیا سازمان برنامه و بودجه به وعده‌اش عمل می‌کند و امروز اعتبار مورد نیاز حقوق آبان و مزایای رتبه‌بندی را تخصیص می‌دهد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها