|

کدام هتل های 4 ستاره استانبول را رزرو کنیم؟

هتل های 4 ستاره زیادی در استانبول وجود دارند ما تنها تعدادی از آنها را به شما معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه استانبول یک مقصد جذاب برای گردشگری محسوب می‌شود اما اقامت در بهترین هتل های 4 ستاره استانبول، قطعا سفرتان را دلنشین تر و دلچسب تر می‌کند. هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول برای اقامتی آرام به شمار می‌رود، اما هتل های 4 ستاره دیگری هم در استانبول وجود دارند که گزینه خوبی برای اقامت در این شهر به حساب می‌آیند. همراه ما باشید تا به شما بهترین هتل های 4 ستاره استانبول را معرفی کنیم.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول | Titanic City Taksim

برای یک اقامت رویایی در معروف ترین میدان استانبول مهیا شوید. هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. این هتل 4 ستاره با خدمات و امکاناتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد، اقامتی رویایی و خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای مسافران خود می‌سازد. سالن ورزشی و مجموعه آبی که در هتل تایتانیک سیتی تکسیم وجود دارد، یکی از مجهزترین باشگاه‌ های ورزشی در ترکیه است که با خیال راحت می‌توانید از دستگاه های ورزشی آن استفاده کنید و بعد از آن، با شنا کردن در استخر خستگی خود را رفع کنید. از دیگر امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول می‌توان به کافی شاپ، اسنک بار، اینترنت، روم سرویس، سالن تجاری و کنفرانس و... اشاره کرد.

هتل لیون استانبول | Lion Hotel

هتل لیون استانبول را به آن دسته از گردشگرانی که به قصد خرید به ترکیه سفر می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم. دسترسی نزدیک این هتل به میدان تکسیم و مراکز خرید خیابان استقلال، باعث می‌شود تا بدون نیاز به پرداخت هزینه بابت تاکسی و اتوبوس، به مراکز خرید خیابان اسقلال بروید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. برای اقامت در هتل لیون، با توجه به تعداد نفرات همراه خود می‌توانید یکی از اتاق های دولوکس خانواده، سینگل، دبل یا تویین و تریپل را رزرو کنید. کارکنان هتل لیون به سه زبان ترکی، انگلیسی و عربی مسلط هستند، بنابراین نگرانی بابت ارتباط گرفتن با کارکنان هتل نداشته باشید. ساعت تحویل اتاق 14 ظهر و ساعت تخلیه اتاق در این هتل 12 ظهر است. برخی اتاق های هتل لیون تراس دارند و شما می‌توانید از چشم انداز آن لذت ببرید. رستوران هتل با ارائه سه وعده غذایی صبحانه (بوفه باز)، نهار و شام پذیرای مهمانان خود خواهد بود.

هتل ارتن کوناک| Erten Konak

برای اقامت در یک هتل نوستالژی و قدیمی در استانبول، هتل ارتن کوناک بهترین گزینه خواهد بود. موقعیت این هتل به گونه ای است که موجب دسترسی نزدیک به جاذبه های گردشگری مهم استانبول نظیر میدان سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه و مخزن آب باسیلیکا می‌شود. در کافه هتل ارتن کوناک می‌توانید غذاهای محلی و خوشمزه استانبول را سفارش دهید. امکانات هتل ارتن کوناک شامل صرافی، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع اتاق و سالن هتل، مرکز اجتماعات، خشک شویی، سرویس اتاق، خدمات پزشکی، پارکینگ، پاسخگویی 24 ساعته و... می‌شود.

هتل گرند یاووز | Grand Yavuz Hotel

هتل گرند یاووز از هتل های 4 ستاره استانبول است که در نزدیکی بازار بزرگ قرار گرفته دارد. هتل گرند یاووز تمام تلاش خود را می‌کند تا با خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد بهترین اوقات را برای مهمانان خود فراهم کند. با رزور هتل گرند یاووز می‌توانید از مجموعه امکاناتی نظیر رستوران، خدمات خشکشویی، مرکز کنفرانس، حمام ترکی، اینترنت و... بهره مند شوید. اتاق های هتل گرند یاووز استانبول به صورت اتاق سینگل، دابل، استاندار سینگل یا دابل، اکونومی و تریپل قابل رزرو هستند. این هتل جز هتل های گرانقیمت استانبول به شمار می‌رود اما در اوایل یا اواسط هفته که حجم مسافران کمتر است، این هتل را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید.

هتل هیلتون گاردن این بلیک دوزو استانبول | Hilton Garden Inn Istanbul Beylikduzu

«هتل هیلتون گاردن این» در محله بلیک دوزو استانبول واقع شده و گزینه‌ای لوکس برای اقامت در استانبول به شمار می‌آید. استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، اینترنت، پارکینگ، روم سرویس، کانکتینگ روم و اتاق جلسه از مهم ترین امکانات هتل هیلتون گاردن به شمار می‌آید که با اقامت در این هتل از آنها می‌توانید استفاده کنید. ورود حیوان خانگی در این هتل ممنوع است. اتاق های هتل گاردن به صورت اتاق توئین، فمیلی روم و کینگ قابل رزرو هستند که امکانات آنها شامل صندلی ارگونومی، تلویزیون، وای فای، قهوه ساز و چای ساز، یخچال مینی و... می‌شود.

هتل روکس استانبول | Rox Hote

هتل روکس فاصله نزدیکی تا فرودگاه آتاتورک دارد به همین دلیل، گزینه خوبی برای سفرهای کاری در استانبول محسوب می‌شود. در رستوران هتل روکس می‌توانید غذاهای محلی استانبول و یا غذاهای بین المللی مطابق با سلیقه و طبع غذایی خود سفارش دهید. اگر مدت زمان زیادی در هواپیما بودید، خستگی خود را در مرکز اسپا هتل رفع کنید و اگر هم اهل ورزش هستید از سالن ورزشی هتل استفاده کنید. سایر خدمات و امکانات هتل شامل خدمات تبدیل ارز، اتاق چمدان، ترانسفر، صندوق امانات، نگهبانی و پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه فکس و فتوکپی، سیستم اعلام حریق و دوربین مداربسته و... است. هتل روکس کمی از جاهای دیدنی استانبول فاصله دارد اما اگر استانبول یک مقصد ترانزیتی برای شماست یا تنها برای کار به استانبول سفر کردید، هتل روکس انتخاب خوبی برای اقامت خواهد بود.

رزرو هتل های 4 ستاره استانبول در فلای تودی

هتل های 4 ستاره زیادی در استانبول وجود دارند ما تنها تعدادی از آنها را به شما معرفی کردیم. هتل های 4 ستاره گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شوند که قیمت آنها با توجه به تاریخ موردنظر متفاوت خواهد بود. برای خرید بلیط تهران استانبول و رزرو هتل های استانبول در فلای تودی کافی است، شهر مقصد (استانبول) را انتخاب کرده و نام هتل موردنظر خود را وارد کنید. بازه تاریخی که برای اقامت خود در نظر دارید را انتخاب کرده سپس تعداد نفرات خود را انتخاب کنید. با کلیک روی گزینه جستجوی هتل، قیمت اتاق های هتل مورد نظر به شما نمایش داده می‌شوید. پس از انتخاب نهایی خود، با کلیک روی گزینه رزرو، از هتل مربوطه استعلام گرفته می‌شود و پس از آن به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. با پرداخت هزینه، واچر هتلتان از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها