|

تازه ترین خبر از رتبه بندی معلمان یکشنبه 27 آذر

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: کار صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان شروع و ارزیابی نهایی در حال انجام است

لینک کوتاه کپی شد

آنچنان که آموزش و پرورش اعلام کرده تا کنون احکام رتبه‌بندی ۸۰۲ هزار معلم صادر شده است و طبق وعده دولت باید احکام تمام مشمولان رتبه‌بندی تا پایان آذر ماه صادر شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ساناپرس؛ در گزارش‌های ماه گذشته وزارت آموزش و پرورش هم آمده که «در آبان ماه، احکام ۸۰ درصد مشمولان صادر شده بود و این ماه، احکام ۲۰ درصد باقیمانده صادر شده است و مزایای رتبه «آموزشیار معلم» واریز می‌شود همچنین ترمیم حقوق برای افراد جامانده انجام شده است».
یکی از موضوعات چالشی در مسیر اجرای طرح رتبه‌بندی هم وضعیت معلم‌های طرح مهرآفرین است. معلم‌هایی که در دهه ۸۰ بدون آزمون استخدامی به استخدام آموزش و پرورش در آمده‌اند و حالا طبق قانون جدید به دلیل عدم شرکت در هیچ آزمونی مشمول طرح رتبه‌بندی نمی‌شوند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت این معلم‌ها می‌گوید: خوشبختانه این گروه از معلمان مشمول رتبه‌بندی قرار گفتند و طبق ماده واحده ترمیم حقوق، زمان اعمال احکام از اول مهر ۱۴۰۱ است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی