|

بهترین هتل های چالوس از ساحل تا جاده

برای اقامت در چالوس گزینه های زیادی برای رزرو هتل خواهید داشت همراه ما باشید تا بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل های چالوس را به شما معرفی کنیم

لینک کوتاه کپی شد

با عبور از پیچ و تاب های زیباترین جاده چالوس، به شهری می‌رسید که در میان جنگل و دریا قرار گرفته است. شهر چالوس یکی از زیباترین و البته نزدیک ترین شهرهای شمالی به تهران محسوب می‌شود. در چالوس از یک سو محو جنگل های مه گرفته خواهید شد و از سویی دیگر صدای امواج دریا، روحتان را نوازش خواهد کرد. خوب است چند روزی را در این شهر زیبا به دور از دغدغه های زندگیتان سپری کنید. برای اقامت در چالوس هم گزینه های زیادی برای رزرو هتل خواهید داشت، همراه ما باشید تا بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل های چالوس را به شما معرفی کنیم.

هتل پارسیان خزر چالوس

حتما آوازه هتل پارسیان خزر به گوشتان خورده است. این هتل که یکی از قدیمی ترین هتل های شهر چالوس به شمار می‌آید امکانات و خدمات ویژه ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل پارسیان چالوس در سال 1354 و به عنوان عضوی از هتل های بین المللی پارسیان (هایت سابق) شروع به فعالیت کرد. هتل هایت خزر جز هتل های 5 ستاره چالوس به شمار می‌آید که به دلیل طراحی و معماری منحصر به فردی که دارد، مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد.

هتل پارسیان خزر دارای 164 واحد اقامتی به صورت اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت های جونیور یک خوابه، لاکچری یک خوابه و سوئیت رویال دو خوابه با چشم انداز دریا و جنگل است. از امکانات هتل پارسیان می‌توان به خدمات ورزشی، رستوران و کافی شاپ، پارک بازی، اینترنت، سالن همایش و کنفرانس، پارکینگ و... اشاره کرد. هتل پارسیان جز هتل های لوکس شهر چالوس به حساب می‌رود که نسبت به سایر هتل های چالوس قیمت بالاتری دارد اما در برخی از فصول سال مانند زمستان که هوا سردتر است، هتل تخفیف خوبی روی اتاق های خود در نظر می‌گیرد که با از طریق سایت فلای تودی می‌توانید از آن بهره مند شوید.

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس یکی از نوسازترین هتل های چالوس به شمار می‌آید که در نمک آبرود واقع شده است. این هتل در سال 1396 افتتاح شد و جز هتل های پنج ستاره و لوکس شهر چالوس به شمار می‌آید. خدمات و امکانات کامل این هتل شامل دسترسی به اینترنت پرسرعت، رستوران ۲۴ ساعته، قهوه‌خانه، کافی شاپ، سالن بیلیارد، استخر، سالن آرایش و خدمات تاکسی سرویس و... می‌شود.

برای رزرو هتل ونوس پلاس با توجه به تعداد نفرات و بودجه مورد نظرتان می‌توانید یکی از اتاق های دو تخته توئین و دابل، اتاق سه تخته، اتاق کانکت، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، اتاق های لاکچری و سوئیت های لاکچری را رزرو کنید. لازم به توضیح است که برخی از اتاق ها رو به جنگل و برخی رو به دریا هستند که به هنگام رزرو امکان انتخاب هر کدام از این اتاق ها وجود دارد.

با رزرو اتاق های هتل ونوس پلاس به خدماتی نظیر تلفن، چای ساز، تراس در برخی اتاق ها، صندوق امانات، سیستم تهویه، وان، تلویزیون و... دسترسی خواهید داشت. اگر چه قیمت هتل ونوس پلاس بالاست اما با فلای تودی می‌توانید این هتل را با قیمت بهتری نسبت به دیگر سایت ها رزرو کنید.

هتل کاخ امیران چالوس

هتل کاخ امیران که در ابتدای کمربندی چالوس به رامسر قرار دارد یکی از هتل های محبوب از نظر گردشگران به حساب می‌آید. معماری این هتل به صورت دو طبقه باعث شده تا اقامتگاهی آرام و به دور از هیاهوی شهری برای مسافران باشد. برای اقامت در این هتل می‌توانید یکی از اتاق های یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته دابل و توئین جونیور، سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار نفره را رزرو کنید. امکانات هتل کاخ امیران شامل پارکینگ، فضای سبز، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، حوله و سشوار در برخی واحدها)، چای ساز، رستوران، تلویزیون، تاکسی سرویس و... می‌شود. از مزیت های رزرو هتل کاخ امیران، دسترسی راحت و نزدیک به کاخ چایخوران، کاخ مادر و بام چالوس است. هزینه رزرو هتل کاخ امیران متوسط رو به بالاست اما با توجه به تاریخ مورد نظر قیمت ها متغیر خواهد بود.

هتل جهانگردی چالوس

هتل جهانگردی چالوس یکی از هتل های قدیمی این شهر محسوب می‌شود که در سال 1396 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 43 واحد اقامتی به صورت سوئیت لوکس دوتخته، ویلای یک خوابه سه تخته، سوئیت لوکس چهارتخته، ویلا دو خوابه پنج تخته، کومه چهار تخته‌، سوئیت دو تخته ویژه، سوئیت لوکس سه تخته، کلبه سه تخته و ویلا دو خوابه چهار تخته برای رزرو دارد که قیمت هر اتاق با توجه به بازه تاریخی موردنظر نظر متفاوت است. هتل جهانگردی در مسیر جاده چالوس، کیلومتر 5 کندوان قرار گرفته که به دلیل موقعیت جغرافیایی، فاصله نزدیکی به دریا و پارک جنگلی فین دارد. با رزرو این هتل می‌توانید از خدمات آن نظیر فضای سبز، چای ساز، پارکینگ، اینترنت، تلویزیون و... استفاده کنید.

هتل نارین چالوس

هتل نارین یکی از اقامتگاه های اقتصادی چالوس به شمار می‌آید که با توجه به نزدیکی به دریا، شهر توریستی نمک آبرود و مراکز خرید، مورد استقبال مسافران و گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. این هتل 20 واحد اقامتی دارد که می‌توانید یکی از اتاق های یک تخته، دو تخته (در انواع رویال و معمولی رو به دریا)، سه تخته و چهار تخته را با توجه به تعداد نفرات همراهتان رزرو کنید. هتل نارین چالوس جز هتل های قیمت مناسب این شهر به حساب می‌آید که می‌توانید از فلای تودی نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

رزرو بهترین هتل های چالوس با بهترین قیمت در فلای تودی

چالوس یکی از شهرهای ساحلی نزدیک به تهران به شمار می‌آید که با پیمودن مسافت 3-4 ساعته به این شهر زیبا می‌رسید. هتل های زیادی برای اقامت در چالوس وجود دارند که با توجه به بودجه خودتان می‌توانید یکی از آنها را رزرو کنید. ما تنها تعدادی از بهترین ها و محبوب ترین هتل های چالوس را به شما معرفی کردیم که می‌توانید با بهترین قیمت از فلای تودی نسبت به رزرو آن اقدام کنید. با رزرو هتل های چالوس از فلای تودی این امکان را دارید تا به صورت آنلاین هتل های چالوس را مشاهده و در صورت نیاز نسبت رزرو آنلاین آن اقدام کنید. پس از رزرو، واچر هتل به صورت آنی صادر شده و از طریق ایمیل یا پیامک برایتان ارسال خواهد شد. در صورتی که سوالی هم داشتید پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها