|

از جذابیت های حیات وحش؛ حمله بی رحمانه سگ های وحشی به گوزن نگون بخت

در این ویدئو سگ های وحشی آسیایی به گوزنی که در حال عبور از رودخانه است، حمله می کنند و حیوان بخت برگشته را گیر می اندازند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای حیوانات برخی از گونه ها مثل فیل ها و گوزن ها به صورت ها دسته جمعی زندگی می کنند برخی ها هم مثل خرس های گریزلی به صورت تنها زندگی می کنند. حیواناتی به صورت دسته جمعی زندگی می کنند یک رهبر دارند که وظیفه هدایت گروه را بر عهده دارد. به عنوان مثال در گله گوزن ها معمولا سرپرستی گله را نری غالب به عهده دارد اما در برخی گونه ها گله ها برحسب جنسیت از هم جدا می شوند یعنی ماده ها گله خاص خود را دارند و نرها هم همگی در یک گله حرکت می کنند. در برخی موارد گله ای از نرها مراقب گله ماده ها هستند. جالب است بدانید که در گله فیل ها هم نر ها از ماده ها جدا هستند و در گله ماده ها رهبر گله فیل ماده ای است که از بقیه فیل ها بزرگ تر است.

در این ویدئو سگ های وحشی آسیایی که جزء گونه های در حال انقراض هستند به گوزنی که در حال عبور از رودخانه است حمله می کنند و حیوان بخت برگشته را گیر می اندازند. در نهایت دسته سگ های وحشی آسیایی، گوزن را از آب بیرون می کِشند و می کُشند. از آن جایی که گوزن ها به صورت گله ای حرکت می کنند چند تا گوزن هم از کنار رودخانه در حال تماشای این صحنه دلخراش بودند اما انگار کاری از دستشان ساخته نبود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها