|

از جذابیت های حیات وحش؛ شغال بخت برگشته در حال شکار به دام پلنگ افتاد و تکه تکه شد

در این ویدئو پلنگی را می بینید که مترصد شکار است او در گوشه ای نشسته و به غزال‌ها و کبوتر‌هایی که برای نوشیدن آب می‌آیند نگاه می کند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- پلنگ ها یکی از پر سرعت ترین ها در دنیای حیوانات هستند که اگر قصد شکار داشته باشند در غالب اوقات پیروز می شوند. پلنگ ها به راحتی می توانند از درخت و بلندی بالا بروند بنابراین طعمه ها در بالای درخت هم از دستشان در امان نیستند. جالب است بدانید که پلنگ ها گاهی اوقات شکار حیوانات دیگر مثل شیر، گرگ، خرس و سگ های وحشی را می دزند.

در این ویدئو پلنگی را می بینید که مترصد شکار است او پنهانی در گوشه ای نشسته و به گله‌ای از غزال‌ها نگاه می‌کند که از حوضچه آب خارج می‌شوند و البته کبوتر‌های زیادی که برای نوشیدن آب می‌آیند و می‌روند اما داستان اصلی از جایی شروع می شود که دو شغال شروع به تعقیب کبوتر‌ها کردند.

کبوتر‌ها برای فرود، آمدند و دو شغال به امید لذت بردن از صبحانه ای زود هنگام برای رهگیری و تعقیب آماده شدند. چیزی که آن‌ها نمی‌دانستند این بود که خودشان منوی غذای یک شکارچی دیگر بودند. در یک لحظه خیلی سریع پلنگِ کمین کرده به شغال حمله کرد و او را شکار کرد. پلنگ گلوی شغال را گرفت و بلند شد متأسفانه این پایان شغال نگون بخت بود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها