|

پخش سریال پایتخت در چه ساعت‌هایی است؟

ساعت پخش سریال پایتخت فصل ششم در نوروز ۹۹ ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود و بازپخش این سریال ساعت ۱۰ صبح و ۱۷ روز بعد است.

لینک کوتاه کپی شد
سریال پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم برای ایام نوروز ۹۹ تهیه شده است که در ادامه ساعت پخش سریال پایتخت ۹۹ و تکرار آن را می خوانید.

ساعت پخش سریال پایتخت ۹۹ ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود و بازپخش و تکرار این سریال ساعت ۱۰ صبح و ۱۷ روز بعد است. پخش سریال محبوب نوروزی پایتخت حالا به فصل ششم خود رسیده و توانسته برای چندمین سال متوالی پربازدیدترین سریال عید صدا و سیما شود. پایتخت تکرار ماجرای زندگی یک خانواده بزرگ را با چاشنی طنز به تصویر می کشد و با لهجه شیرین مازندرانی لحظات بی نظیری را خلق کرده است. نکته مثبت آنکه نه تنها عزیزان مازنی به این لهجه حساسیت نشان نداده اند بلکه از آن استقبال هم کرده اند؛ درسی که همه اقوام کشور باید بگیرند.

پخش سریال پایتخت

سیروس مقدم کارگردان سریال نوروزی «پایتخت» گفت: پخش پایتخت ۶ ادامه سریال پایتخت در فصل های قبلی است با این تفاوت که پایتخت ششم فضای جدید و اتفاقات تازه‌ تری دارد. از جمله تغییرات بزرگ پایتخت 6 مرگ باباپنجلی و بازگشت بهبود از آفریقا با دو بچه سیاه پوست است. همچنین در پایتخت 99 وضعیت نقی معمولی و ارسطو نیز تغییر تغییرات جدی کرده و حالا نقی معمولی راننده و محافظ نماینده قائمشهر در مجلس است و ارسطو از زندان آزاد شده و وضعیت سابقش را از دست داده است.

بازیگران سریال پایتخت 99

سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم برای ایام نوروز ۹۹ تهیه شده است و در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

تکرار سریال پایتخت سریال پایتخت ساعت پخش

قصه این سری از پایتخت دارای موقعیت‌های طنز زیادی است و با بازگشت بهبود به قصه داستان های جالبی رخ خواهد داد. همچنین با توجه به تیزری که چند روز پیش منتشر شد به نظر می‌رسد نقی بادیگار یکی از نمایندگان مجلس شده و این اتفاق، موقعیت‌های طنز متفاوت و جدیدی را وارد داستان «پایتخت» می‌کند.

ساعت پخش و بازپخش سریال پایتخت 6

فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ ساخته شده است و ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود و بازپخش این سریال ساعت ۱۰ صبح و ۱۷ روز بعد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی