|

روش اولیه انجام مطالعات امکان سنجی شهرسازی

مطالعات امکان سنجی شهرسازی، اطلاعات ارزشمندی را در زمینه انجام پروژه‌های ساخت و ساز در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مقاله به ذکر روش‌های…

لینک کوتاه کپی شد

طرح امکان سنجی شهرسازی ، به بررسی اموری مانند: ارزیابی پیش فروش، الزامات قانونی پروژه و نحوه‌ی تبلیغات آن می‌پردازد. در حقیقت این مطالعات، تمام جزییات پروژه مورد نظر را مورد بررسی قرار می‌دهد. افرادی که به انجام این مطالعات می‌پردازند، در ابتدا می‌بایست دانش اقتصادی بسیار بالایی داشته باشند. به این دلیل که ارزیابی هزینه‌های هر مرحله از پروژه، یکی از وظایف اصلی آنها است. این کارشناسان می‌بایست به صورت دقیق و با توجه به نوسانات قیمت‌ها در کشور، هزینه هر بخش از کار را به صورت مجزا بررسی و به شما اعلام نمایند. در این مقاله به ذکر روش‌های اولیه برای انجام طرح امکان سنجی شهرسازی می‌پردازیم. برای آشنایی بیشتر با این موضوع، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

استفاده از مطالعات امکان سنجی شهرسازی، چه لزومی دارد

در حقیقت زمانی که شما قصد شروع یک پروژه را دارید، نیاز است با افرادی متخصص مشورت نمایید و امکان پذیر بودن آن پروژه را مورد بررسی قرار دهید. این افراد می‌بایست در زمینه فنی، زیست محیطی و قانونی، دارای اطلاعات بسیاری باشند. در واقع یافتن چنین فردی در جامعه کار آسانی نیست. به همین دلیل توصیه می‌شود، از تخصص مهندسان مشاور هفت شهر آریا کمک بگیرید. این افراد به صورت کامل با قوانین و قواعد مربوط به ساخت و ساز و همچنین مجوزهای مورد نیاز برای انجام آن، آشنایی دارند. قابل ذکر است با دریافت طرح امکان سنجی پروژه از این شرکت معتبر، می‌توانید از تمامی این اطلاعات مفید بهره ببرید.

طرح توجیهی مربوط به ساخت و ساز

طرح توجیهی مربوط به ساخت و ساز

استفاده از طرح امکان سنجی شهرسازی، به شما کمک می‌کند که متوجه امکان پذیر بودن پروژه مورد نظر خود بشوید. اطلاع از این مورد، موجب جلوگیری از هدر رفت وقت و انرژی خواهد شد. همچنین با آگاهی از میزان سرمایه مورد نیاز برای پیاده سازی پروژه، می‌توان برای دریافت وام از مراکز مربوطه نیز اقدام کرد.

جلوگیری از کمبود منابع مالی با استفاده از نتایج طرح توجیهی شهرسازی

 استفاده از نتایج طرح توجیهی شهرسازی، به شما کمک می‌کند که متوجه شوید که آیا منابع مالی لازم برای اتمام پروژه را در اختیار دارید یا خیر. در حقیقت رویارویی با مشکلات مالی، یکی از اصلی ترین علل شکست پروژه‌ها محسوب می‌شود. به این نکته توجه کنید که میزان سرمایه ثابت و سرمایه در گردش نیز در این مطالعات مشخص می‌شود. میزان سرمایه قابل برگشت نیز از جمله اطلاعاتی است که در این طرح وجود دارد. مهندسین مشاوری که در شرکت معتبر هفت شهر آریا به کار مشغول هستند، به صورت کاملا به روز شده، این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دریافت این طرح می‌توانید با استفاده از شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت با ما در تماس باشید.

هزینه استفاده از تخصص افراد

یکی از اقدامات مهمی که کارشناسان ما در وب‌سایت هفت شهر آریا انجام می‌دهند، محاسبه هزینه استفاده از تخصص کارشناسان است. در حقیقت برای به ثمر رسیدن هر پروژه‌ای نیاز به استفاده از تجربه و تخصص افراد حرفه‌ای است. مهندسین مشاور ما با تدارک طرح توجیهی، هزینه استفاده از تخصص این افراد را با توجه به قیمت‌های روز محاسبه کرده و به شما نیز اعلام خواهند کرد. به این نکته توجه نمایید که این مهندسین، تجربه نگارش طرح امکان سنجی برای انواع پروژه‌ها را دارا می‌باشند. به همین دلیل به راحتی می‌توانید به آنها اعتماد کرده و انجام کار خود را به آنها بسپارید.

مهندسان مشاور هفت شهر آریا

مهندسان مشاور هفت شهر آریا

در مطالعات امکان سنجی شهرداری چه عواملی مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

در این قسمت از مقاله، به ذکر توضیحاتی در مورد عوامل مورد مطالعه در طرح امکان سنجی پروژه می‌پردازیم. طرح توجیهی شهرداری، تمام اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک پروژه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

عوامل زیست محیطی

مهندسان مشاور هفت شهر آریا، با بررسی دقیق موقعیت جغرافیایی منطقه مورد نظر، عوامل موثر بر انجام پروژه‌های ساخت و ساز را روی عوامل زیست محیطی مورد بررسی قرار می‌دهند. قبل از شروع هر پروژه‌ای می‌بایست مسیر آبهای سطحی را به درستی مورد بررسی قرار داد. همچنین ساخت و ساز انجام شده توسط شما، نباید بر موجب تخریب جنگل یا کوهی شود.

بررسی دوره بازگشت سرمایه

در حقیقت با دریافت طرح توجیهی پروژه می‌توان به اطلاعات دقیقی در مورد میزان سود پروژه، دست یافت. مهندسان مشاور شرکت هفت شهر آریا، برنامه زمانی مشخصی را جهت انجام هر بخش از کار، ارائه خواهند داد. همانطور که می‌دانیم دوره بازگشت سرمایه در هر پروژه‌ای با کاربری متفاوت، کاملا متغیر است. افراد مشغول بکار در شرکت هفت شهر آریا با بررسی دقیق شرایط پروژه، زمان دقیق بازگشت سرمایه را به شما اعلام خواهند کرد.

طرح توجیهی شهرسازی

طرح توجیهی شهرسازی

تهیه تجهیزات مورد نیاز

تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برای ساختمان سازی و شهرسازی، شامل مواردی چون: وسایل نقشه برداری، ماله موتوری، دستگاه کمپکتور و بسیاری دیگر می‌شود. بررسی هزینه خرید یا بکارگیری این تجهیزات نیز در طرح امکان سنجی شهرداری، انجام خواهد شد. طرح توجیهی مربوط به شهرسازی، تمام اطلاعات مربوط به انجام پروژه را در اختیار شما قرار خواهد داد. این اطلاعات شامل: میزان سرمایه در گردش، میزان هزینه‌ها و تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز خواهد شد.‌

بررسی هزینه استهلاک و تعمیرات تجهیزات

در حقیقت گذشت زمان و استفاده مستمر از تجهیزات و ماشین آلات، موجب استهلاک آنها خواهد شد. انجام تعمیرات بر روی این گونه دستگاه‌ها هزینه‌هایی را در بر دارد. یکی از نکات مهمی که در مطالعات امکان سنجی شهرسازی مورد توجه قرار می‌گیرد، بررسی هزینه استهلاک و تعمیرات ماشین آلات است. چنانچه هزینه استهلاک یا تعمیرات تجهیزات را در ابتدای مسیر در نظر نگیریم، در برآورد هزینه‌ها دچار مشکل خواهیم شد. به این نکته توجه کنید که اعلام این هزینه ها بر اساس شرایط اقتصادی روز انجام می‌شوند.

مهندسان مشاور هفت شهر آریا

مهندسان مشاور هفت شهر آریا

استفاده از تخصص مهندسین هفت شهر آریا

این شرکت حدود دو دهه است که کار خود را با هدف انجام مشاوره‌ های مهندسی و معماری شروع کرده است. استفاده از تخصص این مهندسان از سراسر کشور امکان پذیر می‌باشد. تعداد بالایی از پروژه‌های مهم در کشور، با استفاده از تخصص و مشاوره‌های مهندسین هفت شهر آریا، ساخته شده‌اند. خانه سینما، وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران، سازمان نوسازی شهر تهران، از جمله مشتریان این شرکت خوش سابقه می‌باشند. راه‌های ارتباطی با شرکت هفت شهر آریا به صورت کامل در صفحه اول وب‌سایت موجود می‌باشد. برای همکاری با این شرکت، می‌توانید به صورت مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها