|

رتبه بندی معلمان به ایستگاه آخر رسید؟

آخرین زیرساخت‌ های فنی و اداری و مالی اجرای رتبه‌بندی معلمان در چندماه اخیر فراهم شد.

لینک کوتاه کپی شد

رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان باید به مرحله اجرا درآید. رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که معلمان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از حادثه24؛ بر اساس رتبه بندی معلمان آنها با در نظر گرفتن معیارهایی در چهار گروه طبقه بندی و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شد. رتبه‌بندی معلمان اواخر آبان ماه سال گذشته به تصویب رسید. رتبه بندی معلمان برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین نامه اجرائی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، انجام می شود.

یرساخت‌های فنی و اداری و مالی اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان طی چندماه اخیر فراهم شده و حتی بخشی از مطالبات مالی فرهنگیان در همین راستا به صورت علی الحساب به حساب های آنان واریز شد.

بارگذاری مستندات از سوی‌ معلمان و تایید مدارک توسط مدیران مدارس هم انجام شده و عملا رتبه بندی معلمان وارد فاز عملیاتی شده است.

با آنکه زمان اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان از مهر سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده و تاخیر بیش از یک ساله در اجرای این قانون داشته اما در چند ماه اخیر سرعت خوبی در مرحله اجرا پیدا کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی