|

معما

هوش تصویری؛ اگر باهوشی و نکته دان بگو از این خانومای دلنشین کدوم مامانِ این بچه است؟

تست هوش

فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و هوش تصویری شما چقدر است؟ این چالش هوش تصویری شمارو محک می زدنه

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تست های هوش همون طور که از اسمشون پیداست غالبا طراحی میشند تا شما رو به چالش بکشند و براتون کمی دردسر درست کنند. با شنیدن نام تست هوش ممکنه چیزی که به ذهن شما یک سوال سخت با جواب هایی عجیب و غریب باشه که نیاز داره تا از چند دقیقه تا چند ساعت بسته به سختی سوال براش زمان بگذارید تا موفق بشید به جواب درست دست پیدا کنید، اما انواع دیگه ای هم از تست های هوش وجود دارند که ممکنه کمتر باهاشون رو به رو بشید اونم تست های هوش تصویری است.

هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با معمایی تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و هوش تصویری شما چقدر است؟

شما 15 ثانیه وقت دارید که با نگاه کردن به عکس تشخیص بدید کدوم خانوم مادر این نوزاد است؟

کدوم یکی از این دوتا خانوم مادر این بچه است؟

2

جواب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

15 ثانیه شما به پایان رسید، آیا توانستید پاسخ را پیدا کنید؟ اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این هستید، ما پاسخ این معما را داریم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، تصویر زیر این راه حل را بهتر درک می کند.

جواب خانوم شماره 2 هستش حالا چرا؟ اول اینکه بچه ها بیشتر اوقات ناخودآگاه رو به پدر و مادرشون بازی می کنند و مورد دیگه هم رنگ موی بچه است که خوب خیلی شبیه به رنگ موی خانوم شماره دو است.

2

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • الهام ارسالی در

    منظورت خانم شماره یک بود دیگه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها