|

نحوه افزایش پلکانی حقوق‌ کارکنان دولت برای سال 1402

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس از احتمال افزایش پلکانی حقوق های کارکنان دولت در سال آینده با مصوبه مجلس خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت لحاظ شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری، وی ادامه داد: البته ممکن است با مصوبه مجلس حقوق کارکنان دولت در سال آینده به صورت پلکانی افزایش یابد به این شکل که کارکنانی که دریافتی پایین تری دارند از افزایش حقوق بالاتر و کارکنانی که بالاترین حقوق ها را دارند از افزایش حقوق کمتری برخوردار شوند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در بخش منابع ۷۰۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی و حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای اختصاصی دولت منابع درآمدی پیش‌بینی شده است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنین در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ صادرات یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت در روز با قیمت بشکه ای ۸۰ دلار پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است. وی افزود: در حوزه مصارف حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش عمرانی اختصاص یافت است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در ارتباط با تامین درآمد از محل فروش اوراق طبق قانون برنامه ششم دولت باید تا صفحه ۸۰ هزار میلیارد تومان اوراق بفروشد اما اینکه بودجه ۱۴۰۲ بر اساس قانون برنامه ششم تصویب خواهد شد یا هفتم باید منتظر بمانیم تا چه سرنوشتی رقم خواهد خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها