|

از جذابیت های حیات وحش؛ کوسه بی رحم دلفین بیچاره رو تکه تکه کرد و حمام خون راه انداخت

این ویدئو تعقیب و گریز کوسه و دلفین را نشان می دهد که در نهایت کوسه موفق به شکار دلفین می شود اتفاقی که منجر به شوکه شدن شاهدان ماجرا شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کوسه ها از آبزیان نسبتا بزرگ هستند که سلاطین اقیانوس ها محسوب می شوند. این شکارچیان شگفت انگیز با خوردن موجودات ضعیف و زخمی در بالای چرخه غذایی دریایی قرار می‌گیرند. آنها با این کار به حفظ تعادل در سیستم طبیعت کمک می‌کنند. از معروف ترین کوسه‌ها می‌توان به کوسه بزرگ سفید، کوسه ببری و کوسه سرچکشی اشاره کرد. جالب است بدانید که کوسه به جز انسان دشمن دیگری در طبیعت ندارد.

سالانه ۷۳ میلیون کوسه توسط انسان شکار می‌شوند این کار باعث شده جمعیت کوسه‌های سرچکشی در اقیانوس ۹۸٪ کم شود. کوسه‌ها در هنگام سپیده‌ دم، غروب آفتاب و شب‌ هنگام برای شکار فعال‌تر می‌شوند، از این روی همواره به شناگران توصیه می‌شود که در آن ساعات به آب نزنند و از شنا کردن در نقاطی که آب رودخانه‌ها به دریا می‌ریزد، پرهیز کنند.

این ویدیو که مشخص نیست در کدام نقطه از جهان ضبط شده، نشان می دهد که یک کوسه، دلفینی را تا کنار ساحل دنبال می کند. در نهایت کوسه موفق به شکار دلفین و کشتنش در کنار ساحل می شود اتفاقی که منجر به شوکه شدن شاهدان ماجرا شد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی