|

تفاوت پرفکت مانی و وب مانی

ممکن است به هر دلیلی خواهان این باشید که پرفکت مانی را به وبمانی تبدیل کرده و یا بالعکس در این مقاله در خصوص این دو مفهوم توضیحاتی می دهیم

لینک کوتاه کپی شد

دراین مقاله به مفهوم پرفکت مانی،وب مانی،آموزش پرفکت مانی و تفاوت پرفکت مانی و وب مانی خواهیم پرداخت پس تا انتها همراه ما باشید.

وبمانی و پرفکت مانی از کیف پول های معروف و پر طرفدار برای کاربران ایرانی است.جالب است بدانید این شرکت ها بر خلاف سایر سیستم های پرداخت که برای ایران تحریم هستند ،کاربران ایرانی میتوانند از آن استفاده کنند. بنابراین ایرانیان به راحتی میتوانند در این سایت ها ثبت نام کرده و از خدمات آنها استفاده کنند.

در ادامه، فهرست مطالب این مقاله به صورت تیتر وار با هم مرور می‌کنیم:

  • پرفکت مانی چیست
  • وبمانی چیست
  • تفاوت پرفکت مانی و وب مانی
  • انتقال پول از وب مانی به پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی شرکتی است که در پاناماست ولی دفتر اصلی آن در سوئیس است.دراین شرکت که یک سیستم پرداخت الکترونیکی است کاربران میتوانند دارایی خود را به راحتی در حساب خود سرمایه گذاری و نگهداری کنند.ولی به علت اینکه قوانین سخت گیرانه ای جهت این سرمایه گذاری ندارد باعث ریسک بالایی است و بسیاری از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی به همین علت پرفکت مانی را پذیرش نمیکنند.

شرکت پرفکت مانی Perfect money همانطور که پیش تر گفته شد در پاناما فعالیت خود را آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در زوریخ است.

پرفکت مانی دارای سه نوع حساب است:

  1. حساب نرمال
  2. حساب ویژه
  3. حساب همکار

به این موضوع توجه داشته باشید که مهم نیست که حساب شما از چه نوعی ست و میتوانید به راحتی از خدمات پرفکت مانی استفاده کنید.

یکی از ویژگی های جالب پرفکت  مانی این است که علاوه بر خدمات انتقال پول و خرید این شرکت وام های متنوعی به کاربران خود ارائه میدهد که کارمزد کمی هم دارند.

جهت شارژ ولت پرفکت مانی میتوانید از خدمات صرافی اکس نوین به راحتی و با آسودگی خاطر استفاده کنید.

همچنین جهت آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی میتوانید به (ارجاع به مقاله ساخت حساب پرفکت مانی )مراجعه کنید.

وبمانی چیست

وب مانی یک سیستم پرداخت اینترنتی و آنلاین است که افرادی که قصد انتقال پول را دارند با این سیستم محبوب آشنایی دارند.

وب مانی Webmoney بیشتر از 63 میلیون کاربر دارد و بسیاری از فروشگاه های آنلاین پرداخت ها را از طریق وبمانی پذیرش میکنند.

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که تمام کسانی که قصد انتقال وجه دارند با نام این سامانه محبوب آشنا هستند.

شرکت وبمانی در سال 8991 در مسکو روسیه فعالیت خود را آغاز کرده است. لازم به ذکر است تراکنش هایی که در وب مانی صورت میگیرد بسیار امن و غیرقابل برگشت است و قابلیت شناسایی را ندارد.

هر حساب وب مانی ده کیف پول محتلف دارد که هر کدام از این کیف پول های وب مانی نشان دهنده یک واحد ارزی است که در زیر به آن ها میپردازیم:

  • WMZ نشان دهنده کیف پول دلار آمریکا
  • WME نشان دهنده کیف پول یورو ارروپا
  • WMR نشان دهنده کیف پول روبل روسیه
  • WMU نشانه دهنده کیف پو اوکراین
  • WMB نشان دهنده کیف پول بلاروس
  • WMS نشان دهنده کیف پول سوم قرقیزستان
  • WMY نشان دهنده کیف پول سوم ازبکستان
  • WMV نشان دهنده کیف پول ویتنام
  • WMG نشان دهنده کیف پول طلا

تفاوت پرفکت مانی و وب مانی

موارد زیر از مهمترین مسائل تفاوت پرفکت مانی و وب مانی است که مفصل راجب آن ها صحبت خواهیم کرد:

تفاوت نرخ کارمزد در پرفکت مانی و وبمانی

اولین دلیل تفاوت پرفکت مانی و وب مانی تفاوت در نرخ کارمزد هاست.

یکی از مهمترین مسائلی که باعث تفاوت بین انواع کیف پول هاست میزان کارمزدی که بابت هر تراکنش دریافت میکند.بطور کلی پرفکت مانی برای انجام هر تراکنشی 5/0 درصد کارمزد کسر میکند درحالیکه وبمانی بابت انجام هر تراکنش 8/0 درصد از کل مبلغ را هنگام انتقال از فرستنده کسر میکند.

پشتیبانی کردن از کیف پول های مختلف

باید به این نکته توجه کرد که با داشتن یک حساب پرفکت مانی میتوان 3 نوع حساب دلاری،یورو و طلا داشت.همچنین با داشتن حساب وبمانی میتوان انواع کیف پول های یورو،دلار،روبل رویه را داشت.

پرطرفدار بودن و اعتبار داشتن در سراسر جهان

بین کیف پول های الکترونیکی،کیف پولی محبوب و پرطرفدار خواهد بود که بتوانید در سایت های خارجی و بین المللی از آن استفاده کنید و قابل پشتیبانی باشد.به همین علت کیف پول هایی که فقط توسط تعدادی از سازمان هایا سایت ها پشتیبانی میشود طرفداران زیادی نخواهد داشت.در نتیجه باید گفت که پرفکت مانی و وبمانی رقابت بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

نحوه شارژ

یکی دیگر از تفاوت های پرفکت مانی و وبمانی در نحوه شارژ کردن این حساب هاست.برای شارژ حساب پرفکت مانی میتوان از کارت های اعتباری، کد ووچر پرفکت مانی و صرافی های معتبر آنلاین استفاده کرد. و برای شارژ کردن حساب وبمانی میتوان از پیمر که همانند ووچر پرفکت مانی است،کارت های اعتباری و صرافی ها استفاده کرد.

سرعت انتقال ارز

در آخرین تفاوت پرفکت مانی و وب مانی میتوانیم بگوییم که هردوی این سیستم های پرداخت از نظر سرعت در انجام تراکنش ها نزدیک به هم است به این علت که برای انتقال پول در این شبکه ها به زمانی بین 2 تا 3 روز زمان نیاز است.

انتقال پول از وب مانی به پرفکت مانی

ممکن است به هر دلیلی خواهان این باشید که پرفکت مانی را به وبمانی تبدیل کرده و یا بالعکس. برای مثال برخی سایت ها از وبمانی پشتیبانی کرده و برخی دیگر از پرفکت مانی پشتیبانی میکنند.در این زمان میتوانید از صرافی های آنلاین معتبر استفاده کنید.برای تبدیل وبمانی به پرفکت مانی در مرحله اول وبمانی را به صرافی فروخته و ریال را دریافت کنید سپس با معادل ریالی آن پرفکت مانی را تهیه کنید.

اگر قصد تبدیل وب مانی به پرفکت مانی یا بلعکس را دارید میتوانید از خدمات صرافی اکس نوین استفاده کنید.

ممنوعیت پرفکت مانی 

قابل ذکر است که ایران در لیست تحریم های آمریکا ست و این مورد باعث میشود که ایرانی ها در انجام تراکنش های مالی جهت انتقال پول دچار مشکل شوند و نتوانند خرید خود را از سایت های خارجی انجام دهند.اما این موضوع برای کسانی که از پرفکت مانی استفاده میکنند قابل حل است و برای ایرانیان تحریم نیست.یعنی اگر از حساب پرفکت مانی استفاده کنید دیگر نگران تحریم ها نباید باشید و تراکنش  های خود را به راحتی میتوانید انجام دهید.جهت خرید پرفکت مانی میتوانید به سایت اکس نوین مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید از حساب های دلاری و یورو و ارز دیجیتال پرفکت مانی خود استفاده کنید و این کار ها را انجام دهید.

حال که با تفاوت پرفکت مانی و وب مانی آشنا شدید میتوانید وابسته به نیاز خود از اکس نوین حساب وبمانی یا پرفکت مانی خود را شارژ نمایید.

لازم به ذکر است برای افزایش اعتبار وب مانی خود نیز میتوانید از خدمات سایت اکس نوین استفاده کنید.

حتی اگر پرفکت مانی در کشورهای مختلف در سراسر  جهان شناخته نشده باشد به علت تحریم نبودن در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است.همچنین  در بخش ووچر پرفکت مانی کارت های اعتباری پرفکت مانی بسیار پیشرفت خوبی داشته و خدمات بسیاری را ارائه میدهد که میتوان به راحتی از آن استفاده کرد.

درنتیجه شما میتوانید با افتتاح حساب در هردوسیستم پرداخت پرفکت مانی و وبمانی از خدمات هر دو استفاده کنید و با توجه به نیاز خود با یکی از آن ها کارکنید.

اکس نوین در تمامی مراحل شارژ حساب پرفکت مانی  و وب مانی در خدمت شماست. شما میتوانید سوالات خود را پیرامون پرفکت مانی برای ایران از طریق این لینک مطرح کنید.

دراین مقاله به تفاوت پرفکت مانی و وب مانی و مفهوم پرفکت مانی و وب مانی پرداختیم اگر نکته دیگری در تفاوت پرفکت مانی و وب مانی وجود دارد که به آن اشاره نشده است با ما درمیان بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی