|

هوش تصویری؛ اگه باهوشی و زبر و زرنگ بگو کدوم از این خوشتیپا همسر این خانوم ژذااابه!

آیا می توانید همسر واقعی این زن را شناسایی کنید؟

اگر از طرفداران شرلوک هلمز یا هر شخصیت مشابه دیگر هستید، احتمالا از معماهای پلیسی هم لذت خواهید برد. پس با ما همراه شوید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوزهوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با معمایی تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و هوش تصویری شما چقدر است؟ آماده اید؟ پس بیاید ابتدا نگاهی به این معما بیندازیم. شما برای حل این چالش ذهنی 15 ثانیه وقت دارید.

ما امروز با یکی از این معماها پلیسی به سراغ شما آمده ایم. در تصویر زیر یک زن و دو مرد را مشاهده می کنید که یکی از این دو مرد همسر واقعی زن است. شما 15 ثانیه وقت دارید با دقت به این تصویر نگاه کنید و همسر واقعی زن را شناسایی کنید. آماده اید؟ 15 ثانیه شما از همین الان شروع شد!

8e844bc2-8c01-4d1b-a71d-c4650cdaf0b5

جواب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

15 ثانیه شما به پایان رسید، آیا توانستید همسر زن را شناسایی کنید؟ اگر تاکنون موفق به این کار نشده اید باید بگوییم که پاسخ، فرد سمت راست تصویر است زیرا اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، می توانید گوشی داخل جیب زن را مشاهده کنید که تصویر مرد مورد نظر روی صفحه نمایش آن دیده می شود.

1968a32f-487d-4a44-bc78-a16e11ce204a

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها