|

تخته زیر پایی خوب از کجا خرید کنیم؟

تخته زیرپایی با ساختار چند لایه‌ محکم و منسجم نگه‌دارنده‌های مناسب و مطمئنی برای گارگران و بناهای ساختمانی در ارتفاع‌های با فاصله از زمین ه…

لینک کوتاه کپی شد

تخته زیرپایی از آن دسته ابزار و وسایلی است‌ که استفاده‌های گسترده‌ای را شامل می‌شود و کاربردهای آن محدودیت خاصی ندارند. شاید بیشترین کاربرد تخته‌های زیرپایی برای کسانی باشد که با ارتفاع سر و کار زیادی دارند. احتمالا تخته‌ زیرپایی را بیش از هر جای دیگری روی داربست‌های ساختمانی دیده باشید. در واقع این ابزار با ساختار چند لایه‌ محکم و منسجم نگه‌دارنده‌های مناسب و مطمئنی برای گارگران و بناهای ساختمانی در ارتفاع‌های با فاصله از زمین هستند.

images_1671957192.png

معرفی تخته زیرپایی

تخته‌های زیرپایی تخته‌های چوبی هستند که به منظور استفاده به عنوان تکیه گاه و نگهدارنده در زیر پا استفاده می‌شوند. در یک حالت کلی تخته زیرپایی شامل تمام انواع تخته بنایی ، تخته سه لایی و تخته چند لایی است که هر کدام به منظورهای خاصی مورد تقاضا و استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید هر یک از این تخته‌ها را دارید، اولین گام موثر در کیفیت خرید شما آشنایی بیشتر با این ابزار است.

ویژگی‌های تخته زیرپایی خوب

یک تخته زیرپایی خوب اعم از تخته بنایی، تخته چند لایی باید از کیفیت متریال‌های اولیه و ساختار مناسب برخوردار باشد. شاید بپرسید که چگونه می‌توان کیفیت دقیق ساختار و جنس این تخته‌ها را شناخت؟ در گام اول برای شناسایی کیفیت و کارایی یک تخته زیرپایی باید به جنس چوب یا مواد سازنده آن توجه کرد. جنس تشکیل دهنده این‌تخته‌ها در سری‌های منسجم و مستحکم آن‌ها که از میزان ‌مقاومت بالا در برابر فشار وزن برخوردار هستند از چوب روس با استحکام و مقاومت بالاست.

لایه‌های چوبی در ابعاد و مقیاس‌های معین به طور منسجم و متراکم در کنار یکدیگر قرار گرفته و قطر تخته را تشکیل می‌دهند؛ بنابراین‌ شاخصه بعدی در انتخاب یک تخته زیرپایی خوب وجود ساختار متراکم و منسجم‌ در لایه‌های آن‌ است. ضمن اینکه این‌ لایه‌ها باید در ابعاد و مقیاس‌های استاندارد برش خورده و در کنار یکدیگر قرار گرفته باشند.

این تخته‌ها عمدتا در دو نوع اصلی ایرانی و روسی عرضه می‌شوند. مواد اولیه سازنده این تخته‌ها معمولا از چوب روس تهیه می‌شود. این تخته‌ها مقیاس‌بندی و ابعاد استاندارد معینی دارند و در سری‌ اندازه‌های خاصی بیشترین فروش تقاضا را به خود اختصاص می‌دهند. اندازه‌‌های طولی ۱۰ و ۱۲ متری، اندازه‌های عرضی ۱۰ و ۱۵ سانتی‌متری و مقیاس معمول قطری این تخته‌ها ۵.۲ سانتی‌متر است.

فاکتورهای کیفی خرید تخته زیرپایی

عرضه‌کنندگان و برندهای ارائه‌دهنده تخته‌های زیرپایی عمدتا هرکدام شاخص‌های کمی و کیفی بارز خود را دارند. به منظور شناسایی یک تخته مطلوب باید به شاخص‌های فنی به کار گرفته شده در فرآیند ساخت این ابزار دقت نمود. همچنین معیارهای سنجش کیفیت و کمیت‌های مقیاسی در آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

برند مدرن چوب با ارائه انواع سری‌های این‌ محصولات با بالاترین‌ کیفیت و تحت معتبرترین استانداردهای روز دنیاست. محصولات مدرن چوب جلوه‌ای کارآمد و پربازده از فناوری و سادگی هستند. از ویژگی‌های این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس چوب
  • استاندارد معتبر
  • کیفیت، دوام و ماندگاری
  • تنوع محصول

images_1671957227.png

جنس مرغوب چوب

انواع تخته‌های تولید شده و عرضه شده توسط مدرن چوب از بهترین نوع متریال تهیه شده است. چوب به کارگرفته شده در ساخت از بهترین و مقاوم‌ترین چوب‌های سالم تهیه می‌شود. چوب روس مرغوب سازنده عمده این تخته‌هاست که از میزان انسجام و مقاومت بالایی برخوردار است.

مطابق با استانداردهای روز دنیا

رعایت استانداردهای معتبر روز جهانی از مهم‌ترین معیارهای سنجش کیفی محصولات این برند به حساب می‌آید. انواع تخته‌های ارائه شده توسط مدرن چوب مانند سایر محصولات تحت جدیدترین استاندارد‌های بین‌المللی فرآیند تولید را طی کرده‌اند و دارای شاخص‌های کیفی بالا هستند.

دوام و استحکام

تمامی عوامل و اصول مورد نیاز جهت افزایش کارایی با به حداکثر رساندن دوام، استحکام و ماندگاری انواع تخته زیرپایی، تخته سه لایی، تخته چند لایی و... توسط مدرن چوب لحاظ شده است. معیارهای کیفی این محصولات از انتخاب چوب تا مراحل انتهایی تولید و عرضه مورد نظارت و کنترل دقیق قرار می‌گیرند.

images_1671957259.png

تنوع محصول

رعایت تنوع در ارائه محصولات مدرن چوب به منظور پاسخگویی به تمامی نیازها و سلایق مشتریان از اصول این برند به شمار می‌رود. از این رو تنوع در تمامی ویژگی‌های فیزیکی، کیفی و کمی مورد توجه قرار می‌گیرد. تنوع در جنس چوب، متریال، ابعاد و اندازه و رنگ از نمونه‌های بارز این تنوع هستند.

قیمت انواع تخته زیرپایی

تخته‌های زیرپایی از سری ابزارهای پرکاربرد و در عین‌ حال ارزان قیمت چوبی به شمار می‌آیند. این وسایل به دلیل ساختار ساده‌ای که دارند، نیاز به تکنولوژی‌های پرهزینه طی فرآیند تولید ندارند. همچنین ماده اولیه این قطعات الوار چوب روس و سایر چوب‌هاست که جزو مواد اولیه گران‌قیمت محسوب نمی‌شوند؛ بنابراین نسبت به سایر محصولات و تجهیزات هم رده خود از قیمت کمتری برخوردارند؛ با این حال بعضا اختلاف‌هایی در رده قیمتی این ابزار در بازار وجود دارد.

به طور کلی هزینه خرید تخته زیرپایی بستگی به انتخاب شما دارد. انواع مختلف این تخته‌ها با توجه به کارایی، ابعاد، جنس چوب و تعداد لایه‌ها متفاوت خواهد بود. همچنین عامل دیگر تاثیرگذار در تعیین هزینه خرید شما عرضه‌کننده این ابزار است که متناسب با ارائه کیفیت‌های متفاوت، قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهند. مدرن چوب یک انتخاب ایده‌آل برای خرید انواع تخته‌های زیرپایی با بهترین کیفیت و مقرون‌به‌صرفه ‌ترین قیمت است.

مدرن سازان؛ انتخاب ایده‌آل

تهیه و خرید بدون واسطه مصالح ساختمانی ابزار و تجهیزات چوبی از مهم‌ترین نیازهای امروز صنایع مختلف و شاغلین در زمینه‌های مرتبط به شمار می‌رود. این امر می‌تواند از تحمیل هزینه‌های اضافی خرید جلوگیری کند. همچنین بهره‌مندی از کیفیت بالاتر نسبت به قیمت خرید از مزیت‌های خرید مستقیم و بدون واسطه به شمار می‌رود. مدرن چوب یک برند معتبر و فعال در ارائه و عرضه انواع مصالح و تجهیزات صنایع گوناگون است.

این شرکت انواع تجهیزات و ابزار نظیر  تخته‌ زیرپایی و سایر محصولات مرتبط را با تضمین کیفیت و کارایی و همچنین با قیمت مناسب و حداقلی به مشتریان عرضه می‌کند. اگر شما قصد خرید تجهیزات چوبی و مصالح مورد نیاز در صنایع ساختمانی را دارید، بدون شک مدرن چوب یک‌ پیشنهاد عالی برای شماست. ارائه کیفیت و کسب رضایت مشتری مهم‌ترین هدف مدرن چوب است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها