|

از جذابیت های حیات وحش؛ کفتار که با سرعت بنز مورچه خوار رو دنبال می کرد خودش طعمه شد

در این ویدئو مورچه خوار در جستجوی غذا بود و کفتار قهوه ای در حال نزدیک شدن به او اما در نهایت اوضاع به ضرر کفتار تمام شد.

لینک کوتاه کپی شد
14

شایانیوز- مورچه خوار از گونه پستانداران است که از برگ درختان، مورچه و موریانه تغذیه می کند. این حیوان در علف زارهای باتلاقی، سواحل رودخانه و جنگل های مرطوب آمریکای جنوبی زندگی می کند.  عقاب ها، شغال ها، مارها و پلنگ ها شکارچیان اصلی مورچه خوار می باشند.

مورچه خوار ها سالی یک بار تولید مثل می‌کنند. آن ها به دلیل ساختار خاص بدنی قادر نیستند بچه‌های خود را بغل کنند و به همین دلیل بچه‌ها بر پشت مادر می‌نشینند و مادر آن‌ها را حمل می‌کند! پس از گذشت یک ماه، فرزندان گشت و گذار و کسب تجربه را آغاز می‌نمایند اما مادر تا یک سالگی در کنار فرزندان می‌ماند و از آن‌ها مراقبت می‌کند. پس از گذشت یک سال  بچه‌ها کاملا مستقل می‌شوند.

در این ویدئو مورچه خوار در جستجوی غذا بود و کفتار قهوه ای در حال نزدیک شدن به او. ناگهان کفتار شروع به دویدن کرد و با حمله به مورچه خوار تقریباً چند بار توانست به بدن این حیوان چنگ بزند. در نهایت مورچه خوار موفق به فرار به درون یکی از لانه‌هایش شد. اوضاع برای کفتار قهوه‌ای بدتر شد، چرا که توسط گله‌ای از گوزن‌های وحشی که از نزدیک صحنه را تماشا می‌کردند، مورد تعقیب قرار گرفت!

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی