|

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر امروزه آشنایی با بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران برای همه لازم است. اگر دوست دارید محصولات مورد علاقه…

لینک کوتاه کپی شد

امروزه آشنایی با بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران برای همه لازم است. اگر دوست دارید محصولات مورد علاقه خود مانند پوشاک و لوازم آرایش و... را به شکل آنلاین بخرید توصیه می کنیم نام و تعداد فروشگاه های اینترنتی در ایران را مطالعه کنید و بر اساس لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید انجام دهید تا تجربه خوبی از خرید خود داشته باشید.

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

معرفی چند فروشگاه اینترنتی ارزان و معتمد

شکی نیست که امروزه خرید اینترنتی بخش مهمی از زندگی بیشتر افراد جامعه را تشکیل داده است و خیلی از محصولات مورد نیازمان از جمله کفش، لوازم دیجیتال و لوازم خانگی را از طریق فروشگاه های معتبر آنلاین خریداری می کنیم؛ از این رو جایز است با بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران که جدیداً ترند شدند و کالاهای باکیفیت و ارزانی دارند را بشناسیم و یک خرید هوشمندانه  را تجربه کنیم. این فروشگاه ها عبارت اند از:

1- دیجی کالا؛ شیر مرغ تا جان آدمیزاد!

دیجی کالا

امروزه دیجی کالا در صدر «لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر» قرار دارد. هرچیزی که از فکرتان گذر کند در این فروشگاه پیدا می شود؛ از انواع پوشاک و تجهیزات ورزشی و لوازم الکترونیک گرفته تا محصولات بهداشتی زیبایی و کالاهای خوراکی سوپرمارکت. دیجی کالا تضمین گارانتی و تعویض کالا را هم برای مشتریان قرار داده است؛ بنابراین با خیال راحت آن را جزو معروف ترین تعداد فروشگاه های اینترنتی در ایران بدانید و خرید کنید.

2- اکالا

نام اکالا این روزها خیلی معروف است و جزو «تعداد فروشگاه های اینترنتی در ایران» اما معتبر و مشتری مدار ثبت شده است. با اکالا شکل دیگری از خرید آنلاین را تجربه خواهید کرد؛ برای مثال انواع خوراکی های خوشمزه مانند نوشیدنی های متنوع، انواع خشکبار و آجیل های رنگارنگ، سبزی و میوه جات تا سیسمونی و وسایل سرگرمی و موردنیاز کودکان و مادرها را عرضه می کند. همچنین این فروشگاه همیشه از تخفیف های ویژه برخوردار است.

3- خانومی؛ لوازم ارایشی و بهداشتی

خانومی که جزو لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر است، برای خانم های خوش ذوق و باسلیقه طراحی شده است. کدام خانمی را می شناسید که دنبال لوازم آرایش برند و باکیفیت نباشد؟ قطعاً چنین زنی وجود ندارد! با فروشگاه آنلاین خانومی از بهترین مارک های لوازم آرایش بهره مند شوید. همچنین آقایانی که دوست دارند همسرشان را در روز تولد یا سالگرد ازدواج با هدیه ای منحصر و جذاب خوشحال کنند، بهتر است کالاهای آرایشی بهداشتی این سایت را اولویت قرار دهند.

4- دایان شاپ؛ فروشگاه اینترنتی لباس

دایان شاپ هم مانند برندهای باسلام و دیجی استایل معروف است و جزو «بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران» به شمار می آید. شعار دایان بر پایه جمله «مشتریان دایان، مشتریان همه برندها هستند» بنا شده است؛ این یعنی سیاست های فروش کالا و پشتیبانی قدرتمند و شگفت انگیزی را دربردارد و محصولاتی که در زمینه پوشاک، کیف و کفش، لوازم دکور و دیجیتال ارائه می دهد از کیفیت و جذابیت بی نظیری برخوردار هستند.

5- بیکوپلاس؛ فروشگاه اینترنتی همه کالاها با تخفیف!

فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس

در ابتدا فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس را معرفی می کنیم؛ سایتی که می توانید با آن تجربه متفاوت و لذت بخشی از خرید آنلاین داشته باشید. محصولات این سایت که انواع پوشاک مردانه و زنانه فصل، کیف و کفش، لوازم دکوری و انواع آینه، لوازم دیجیتال و... را شامل می شوند باکیفیت و متنوع هستند و بر اساس سلیقه های گوناگون طراحی شده اند؛ اگر دوست دارید کالاهای مورد علاقه خود را با زیباترین استایل و تخفیف های طلایی خریداری کنید، بیکوپلاس را برای خرید در نظر بگیرید. در ادامه تعدادی دیگر از فروشگاه های آنلاین به چشم می خورد.

6- دیدنگار؛ عکاسی و فیلمبرداری!

دیدنگار برند دیگری است که در تعداد فروشگاه های اینترنتی در ایران نامش آمده است. این برند موردعلاقه همه عاشقان عکاسی و فیلم برداری است؛ چون هر چیزی مربوط به وسایل عکاسی از جمله دوربین، لوازم سفر، وسایل نورپردازی، تجهیزات دیجیتال مربوط به صدا و خلاصه هرچیزی که یک عکاس خوش ذوق و باانگیزه برای پرسه زدن در طبیعت و ثبت عکس های به یادماندنی نیاز دارد را فراهم می کند.

7- دیجی استایل؛ مد و پوشاک

دیجی استایل

در لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر به نام دیجی استایل برمی خوریم که به زمینه مد و پوشاک اختصاص یافته است. این برند جالب برای افرادی مناسب است که دوست دارند به روز باشند و همگام با ترندهای جدید لباس در دنیا پیش بروند. برندهای مورد علاقه آقایان جنتلمن و خانم های دلربا در این سایت درج شده است؛ از جمله این برندها می توانیم نایک، ال سی‎وایکیکی، چرم مشهد و کفش ملی را نام ببریم.

8- شیکسون

 اما اکنون که بیش از 10 سال از فعالیت فروشگاه اینترنتی شیکسون می گذرد، می توانید انواع کیف زنانه، کفش، زیور آلات و انواع پوشاک مردانه را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید. وب سایت شیکسون خیلی زیبا طراحی شده است. دسته بندی های مرتب محصولات با توجه به قیمت آنها سبب شده خیلی راحت تر بتوانید محصول مد نظرتان را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید خریداری کنید. تنوع محصولات و قیمت ها در فروشگاه اینترنتی شیکسون بسیار بالا است.  همین مسئله سبب شده اقشار مختلف جامعه برای خرید، فروشگاه اینترنتی شیکسون را انتخاب کنند.

حرف آخر

معیار مناسب برای انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران کیفیت و تنوع کالا همراه با هزینه به صرفه است. آنچه آمار تعداد فروشگاه های اینترنتی در ایران نشان می دهد، برندهای مختلفی در همه زمینه ها از مد و پوشاک گرفته تا لوازم عکاسی و سرگرمی و ورزشی مشغول فعالیت و عرضه محصول هستند؛ بنابراین باید بر اساس نیاز و سلیقه خود لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر را با دقت بسنجید و گزینه مناسبتان را انتخاب کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها