|

چالش جدید بریتنی اسپیرز

روز جمعه بریتنی اسپیرز اعلام کرد برای کمک به مردم در چالشی به نام #چالش-هرکس-به-سهم-خود در فضای مجازی شرکت خواهد کرد. این خواننده در…

لینک کوتاه کپی شد

با بیشتر شدن تعداد افرادی که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خود را قرنطینه می‌کنند، ممکن است نگرانی از ناتوانی در تهیه غذا و مایحتاج خانگی با افزایش تقاضای این اقلام افزایش یابد.

روز جمعه بریتنی اسپیرز اعلام کرد برای کمک به مردم در چالشی به نام #چالش-هرکس-به-سهم-خود در فضای مجازی شرکت خواهد کرد.

چالش جدید بریتنی اسپیرز

این خواننده در ویدیویی که در صفحه اینستاگرام‌ خود گذاشت، توضیح داد که خواهر کوچکترش، جِیمی لین اسپیرز، از او برای شرکت در این چالش دعوت کرده است.

در این چالش مردم در صورت نیاز به اقلامی مانند غذا یا پوشک بچه، به فرد (در اینجا بریتنی اسپیرز) پیام شخصی می‌دهند.

فردی که در چالش شرکت کرده است، سه نفر را انتخاب می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند و سپس سه نفر دیگر را به شرکت در چالش دعوت می‌کند.

اسپیرز در این ویدیو گفت: «خب مردم دنیا هم‌اکنون در شرایط سختی به سر می‌برند و خواهرم از من دعوت کرد تا به آنان کمک کنم. چه در تهیه غذا و چه پوشک بچه یا هرچه از این دست، فقط به من پیام بدهید تا کمک‌تان کنم.»

اسپیرز افزود: «سه نفر دیگری که از آن‌ها دعوت می‌کنم در این چالش شرکت کنند، ویل اسمیت، رفیقش سام اصغری، و کیت هادسون هستند.»

چالش جدید بریتنی اسپیرز

چالش جدید بریتنی اسپیرز

اصغری زیر ویدیوی اسپیرز هیجان خود را از این دعوت نشان داد و نوشت: «عالیست! بیایید شروع کنیم به این کارها!»

بسیاری از طرفداران اسپیرز این عمل مهربانانه‌اش را ستودند. یک نفر این خواننده را «ملکه نوع‌دوستی» خواند و دیگری نوشت: «وای چه مهربان!»

نه اسمیت، نه اصغری و نه هادسون که اسپیرز از آن‌ها دعوت کرده است، هنوز در صفحه‌های خود در فضای مجازی به این چالش واکنش عملی نشان نداده‌اند.

اما چند روز پیش، هادسون مطلبی در قدردانی از کادرهای درمانی منتشر کرد.

چالش جدید بریتنی اسپیرز

این بازیگر در صفحه اینستاگرام‌ خود عکسی از یک پزشک گذاشت که نوشته‌ای با مضمون «من به خاطر شما سر کار مانده‌ام. شما هم به خاطر ما در خانه بمانید!» را در دست دارد، و زیر آن عکس نوشت: «کادر درمانی، از شما متشکریم!!!»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها