|

از جذابیت های حیات وحش؛ مواجه ترسناک شیر با ماشین بازدید کننده که مو به تن آدم سیخ میشه

ویدئویی تماشایی از یک شیر کنجکاو که با کشیدن پنجه هایش روی شیشه یک خودرو تلاش می‌کند وارد این خودرو شود در حیات وحش کروگر خبرساز شده است.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- وقتی کسی به یک سافاری می‌رود، آرزوی برخورد نزدیک با یک شیر وحشی را دارد اما هانتیتی ون‌ در وستهویزن نمی‌توانست رویای یک تجربه شخصی‌تر از این را داشته باشد که این شیر از شیشه ماشین بالا می‌رود! وقتی از بازدیدکنندگان مکرر پارک کروگر می‌پرسید بهترین جاده برای دیدن شیر‌ ها در پارک چیست، به احتمال زیاد پاسخ «S100» را خواهند داد. این جاده‌ای با دشت‌های باز زیاد است که طعمه‌های زیادی را به خود جذب می‌کند، بنابراین شیر‌ های زیادی دارد.

هانتیتی می‌گوید: یک گله شیر مشاهده شد اما این گله در کروگر به دلیل رویارویی با ماشین‌ها مشهور است. ما ابتدا بسیار هیجان‌زده و ترسیده بودیم، اما بعد متوجه شدیم که شیر کنجکاوتر و بازیگوش‌تر است و فقط در حال بررسی یک شیء عجیب است.

در ابتدای ویدئو می‌بینید که چگونه این شیر آینه را یک اسباب جویدنی و بازی بسیار زیبا می‌داند. اما پس از خسته شدن از آن، ناگهان افراد داخل را می‌بیند و تقریباً به نظر می‌رسد که برای آن‌ها دست تکان می‌دهد. با دو پنجه از پنجره بالا رفت و سعی کرد شیشه را گاز بگیرد!

او به‌ طور جدی لاستیک‌ها را می‌جوید، و من فکر کردم که آن دندان‌های تیز ممکن است به آن‌ها آسیب برساند، بنابراین تصمیم گرفتیم کمی جابجا کنیم.

در پارک، گردشگران مجاز به رانندگی با پنجره‌های باز هستند و در واقع توصیه می‌شود که صدا‌های اطراف را بشنوید. اما... اگر به دیدن یک شیر رسیدید، جایی که شیر‌ ها واقعاً نزدیک جاده هستند، توصیه می‌شود که پنجره‌ها را بسته نگه دارید. اگر پنجره‌ها باز بودند، این مشاهده می‌توانست کاملاً متفاوت پایان یابد. وی اظهار داشت: بیشتر ۴۸ سالی که از پارک بازدید کردم، هرگز چنین برخوردی نداشتم!

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها