|

از جذابیت های حیات وحش؛ پلنگ جوانی که تو مبارزه با پلنگ بزرگ تر ناجووور ناک اوت شد

در این ویدئوی هیجان انگیز مبارزه وحشتناک دو پلنگ بر سر قلمرو را خواهد دید که در نهایت با پیروزی پلنگ بزرگ تر خاتمه می یابد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پیدا کردن یک پلنگ همیشه در یک سافاری لذت بخش است، اما دو پلنگ چیز دیگری است! احساس رایان را تصور کنید که وقتی با این صحنه روبرو شد چه حالی داشت. رایان جنکینز، یک نجار ۴۵ ساله، در این باره می‌گوید: مدتی در حال رانندگی بودیم و چیز جالبی مشاهده نکردیم. کمی بعد کمی گرد و غبار در حال عبور از جاده دیدیم، ما فکر می‌کردیم که این یک شکارچی است، شاید یک شیر که به تازگی یک ایمپالا را شکار کرده است.

با رسیدن به آنجا، متوجه شدیم که این یک پلنگ است و فکر کردیم شاید پلنگ در حال کشتن یک ایمپالا است. اما در کمال تعجب ما دو پلنگ دیدیم و آن‌ها در حال دعوا بودند! وقتی گرد و غبار فرونشست، دیدیم که یکی نسبت به دیگری جوان و مسلط‌تر بود که به پلنگ کوچک‌تر حمله می‌کرد. ما در واقع برای یک لحظه فکر کردیم که آن‌ها بازی می‌کنند، اما این بازی با خشونت همراه بود. به سرعت متوجه شدیم که آن‌ها بازی نمی‌کنند، این یک حمله وحشیانه بود و به نظر می‌رسید بر سر قلمرو باشد.

پلنگ کوچکتر بار‌ها و بار‌ها برمی گشت و شجاعانه مبارزه کرد. کمی بعد پلنگ بزرگتر گردن او را گرفت و به زور نگه داشت. می‌توانستیم صدای شکستن استخوان‌ها را بشنویم. کل مشاهده حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه طول کشید و دیدن آن کاملاً وحشتناک بود، اما در عین حال بسیار جالب و هیجان انگیز!

این چیزی نبود که احتمالاً در طول زندگی دوباره آن را ببینید، بچه‌های ۷ و ۵ ساله من نمی‌توانستند اتفاقی را که در حال رخ دادن است باور کنند، آن‌ها می‌پرسیدند که آیا پلنگ مرده است؟ ما فقط به آن‌ها توضیح دادیم که بله، اینطور بود، اما طبیعت اینگونه عمل می‌کند، فقط قوی‌ها زنده می‌مانند. آن‌ها حیوانات وحشی هستند و برای زنده ماندن باید هر روز از خودشان مراقبت کنند.

تنها افرادی که این منظره باورنکردنی را دیدند خانواده ام در وسیله نقلیه من و خودروی دیگر با سه سرنشین بود. ما فقط آرزو می‌کردیم که به پلنگ جوان فرصتی داده می‌شد تا یک روز دیگر زندگی کند، اما همانطور که می‌دانیم، این زندگی در حیات وحش است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها