|

خودت رو بشناس

تست روانشناسی تصویری؛ بگو اگه جای آقا باشی جاتو به کدوم می دی تا هرچی درونته فاش کنم!

تست های روانشناسی تصویری باعث میشند که درک بهتری نسبت به خودت پیدا کنی و ارزش خودت رو بیشتر بدونی پس وقت رو تلف نکن و انجامش بده.

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- تست های روانشناسی و شخصیت شناسی زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا بتونید به درک بهتری از احساسات و عواطفتون برسید، از طرف دیگه این قبیل از تست ها به شما کمک می کنند تا شناخت بهتری از اطرافیانتون هم پیدا کنید. اساسا این گونه از تست های تصویری بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی دارند اما با این همه آنچنان هم بی پایه و اساس نیستند که احساس کنید وقتتان را با صرف کردن سر این تست ها هدر داده اید.

به شما پیشنهاد می کنیم تا تست روانشناسی تصویری زیر را انجام دهید و پاسخ را با روحیات خودتان مقایسه کنید، سپس با توجه به نتیجه گیریتان می توانید از دوستانتان بخواهید تا این تست را انجام دهند و به این ترتیب شناخت بهتری از آن ها نیز پیدا کنید.

اگر شما جای این آقا که رو صندلی نشسته باشید جای خودتون رو به چه کسی می دید؟

brain

- زن بچه دار

- پیرزن

- جوان پا شکسته

- مرد زامبی

- هیچ کدام

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

brain

پاسخ:

- اگه برای خانم بچه دار حاضر هستید بلند شید پس باید بگم که شما دوستدار خانواده و عاشق همسرتان هستید و فردی خانواده دوست، مدرن و تا حدود زیادی وفادار هستید.

- اگه برای پیرزن حاضر هستید بلند شید باید گفت شما فردی وابسته به سنت، آرام و ملایم و صد البته دوستدار خانواده هستید.

- اگه انتخاب شما برای سپردن جا اون پسر مصدوم هست و حاضرید برای فرد مجروح بلند شوید. لذا شما فردی سریع العمل و قدری عجول و تندرو در روابط عاشقانه هستید و بهتره این ویژگی عجول بودن رو از خودتون دور کنید.

- اگه جزو معدود افرادی هستید که برای جناب زامبی از جا بلند می شوید متاسفانه باید بگیم که شما فردی ترسو و غیرمنطقی هستیدکه از رویارویی با مشکلات هراس دارید.

- اگر هم از جاتون برای هیچ کدوم از این افراد بلند نمی شید باید بگیم که شما فردی خودپسند و خودخواه هستید که نسبت به آدم های دور و برتون کینه دارید و این موضوع باعث شده که برای هم نوع خودتون هیچ ارزشی قائل نباشید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی صاحبی ارسالی در

    خیلی خوب بود..

  • ناشناس ارسالی در

    ممممنونم از زحمتتون خیلی خوب هستند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها