|

تازه ترین خبرها از رتبه بندی معلمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش: در آیین نامه رتبه بندی معلمان چهار دسته صلاحیت عنوان شده است.

لینک کوتاه کپی شد

صادق ستاری‌فرد در پاسخ به پرسشی درباره محرومیت برخی معلمان از رتبه‌بندی در برخی استان‌ها اظهار کرد: در آیین نامه رتبه بندی چهار دسته صلاحیت عنوان شده است. در بخش شایستگی عمومی حداقل امتیاز برای کسب رتبه ۱۵۰ از ۳۰۰ است و هرکدام از مشمولان که ۱۵۰ امتیاز را کسب نکنند رتبه پنجگانه نمی‌گیرند و اگر همکاری یکی از رتبه‌های یک تا پنج را احراز نکند به مدت یک سال مزایای رتبه یک را مشمول می‌شود و بعد از یکسال مجدد ارزیابی می‌شود. اگر بعد از یک سال صلاحیت لازم را کسب نکند رتبه بندی اش قطع خواهد شد. این صراحت آیین نامه است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فردای اقتصاد؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تصویب قانون نظام رتبه بندی معلمان بعد از ۱۱ سال وقفه گفت: تا امروز ۲۲ هزار میلیارد تومان از بودجه پیش بینی شده ۳۸ هزار میلیاردتومانی برای رتبه بندی تخصیص داده شده است. همچنین ۷۲ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۰ داشتیم که ۱۵ آذرماه جاری پاداش پایان خدمتشان تسویه شد و از این حیث همراهی سازمان برنامه را شاهد بودیم.

نومعلمان که بعد از ابلاغ قانون، استخدام شدند، مشمول رتبه بندی می‌شوند

وی در ادامه درباره صدور احکام رتبه‌بندی نومعلمان عنوان کرد: نومعلمان که بعد از ابلاغ قانون، استخدام شدند، مشمول رتبه بندی می‌شوند. با تصویب هیئت ممیزه به این جمع بندی رسیدیم و سامانه برایشان باز و احکامشان صادر می‌شود. یکی از دغدغه هایشان همین بود و صدور احکامشان بر اساس رتبه بندی انجام می‌شود و در دستورکار است. تا قبل از پایان سال احکام شان را صادر می‌کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • غلامرضا ارسالی در

    رتبه بندی بازنشستگان مهر ۱۴۰۰ کی میزنند ما منتظر احکام هستیم تشکر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها