|

گروه بهمن زیربار دستورالعمل شورای رقابت نرفت

شورای رقابت روز گذشته در دستورالعملی عرضه خودرو در بورس کالا را حذف کرد؛ اما گروه بهمن زیربار این دستورالعمل نرفت!

لینک کوتاه کپی شد

شورای رقابت دیروز در دستورالعملی عرضه خودرو در بورس کالا را لغو کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت‌نیوز، گروه بهمن نیز امروز این دستورالعمل شورای رقابت را نپذیرفت و در نامه‌ای نوشت: شرکت گروه بهمن اعتقاد دارد مصوبه مذکور نافی سایر قوانین جاری کشور درخصوص کالاهای پذیرفته شده در بورس کالا است و لذا قصد پیگیری موضوع را از طریق مجاری قانونی دارد.

ضمنا برنامه فروش سال 1401 شرکت فرعی بهمن موتور از طریق بورس کالا و سایر روش‌ها صورت پذیرفته است و این مصوبه تاثیری بر عملکرد سال جاری این شرکت نخواهد داشت.

پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری شورای رقابت مبنی بر تصویب دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری به استحضار می‌رساند درخصوص افشا آثار مالی مصوبه پانصد و چهل و سومین جلسه شورای رقابت مبنی بر تصویب دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری بر عملکرد سال جاری، شرکت گروه بهمن اعتقاد دارد مصوبه مذکور نافی سایر قوانین جاری کشور درخصوص کالاهای پذیرفته شده در بورس کالا است و لذا قصد پیگیری موضوع از طریق مجاری قانونی را دارد.

ضمنا برنامه فروش سال 1401 شرکت فرعی بهمن موتور ازطریق بورس کالا و سایر روش ها صورت پذیرفته است و این مصوبه تاثیری بر عملکرد سال جاری این شرکت نخواهد داشت. لازم به ذکر است درصورتیکه به هردلیلی اجرای این مصوبه الزامی گردد، آثار مالی قابل توجه آن در روند مالی سال آتی، قابل بررسی است.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها