|

۵ مورد از بهترین رستوران‌های گرگان که باید امتحان کنید!

ما در این مقاله قصد داریم تا به شما در پیدا کردن چند مورد از بهترین رستوران های گرگان کمک کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

هر شهری، جاذبه‌های گردشگری و جذابیت‌های خاص خود را دارد. بعضی شهرها آثار باستانی و تاریخی

دارند که با آن‌ها شناخته می‌شوند؛ اما آثار تاریخی تنها جذابیت‌های یک منطقه محسوب نمی‌شود.

غذاهای محلی و سنتی، رستوران‌ها و کافه‌های یک شهر نیز می‌تواند به یک مقصد گردشگری تبدیل شود؛ برای مثال می‌توان گفت که شهر گرگان بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها را در خود جا داده است. اگر در لیست رستوران های گرگان جستجو کنید، حتماً در پیدا کردن رستوران یا کافه دچار سردرگمی خواهید شد. چرا که شهر گرگان یک فهرست بلند بالا از باغ رستوران های گرگان، کافه رستوران‌ها و کافه های گرگان است.

 حتی می‌توانید رستوران های گرگان با موسیقی زنده را نیز پیدا کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا به شما در پیدا کردن چند مورد از بهترین رستوران های گرگان کمک کنیم.

فست فود شادی گرگان؛ خوشمزه و محبوب

رستوران شادی، یکی از بهترین‌ رستوران ‌های گرگان است که انواع فست‌ فودها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کیفیت غذاهای این رستوران و همچنین قیمت آن‌ها بسیار مناسب است. این رستوران همه روزه و از ۹ صبح تا ۱ شب، آماده سرویس‌دهی به مشتریان است. این رستوران، علاوه بر امکان سفارش تلفنی، امکان سفارش آنلاین غذا را هم فراهم کرده و شما می‌توانید با استفاده از سرویس سفارش آنلاین فست فود شادی گرگان https://snappfood.ir/restaurant/menu/%D9%81%D8%B3%D8%AA_%D9%81%D9%88%D8%AF_%D8%B4%D8%A7%D8%AF%DB%8C-r-31m1d4 این رستوران غذا سفارش دهید. تنها کافی است روی لینک کلیک کنید تا به صفحه منو، قیمت‌ها و سفارش آنلاین غذا هدایت شوید.

آدرس: گرگان، بلوار گلشهر، بین گلشهر ۴ و ۶.

تلفن تماس: ۰۱۷۳۲۵۲۵۳۷۹

عطاویچ گرگان؛ شعبه‌ای از یکی از بهترین فست فودی‌ها

رستوران‌های عطاویچ، مجموعه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای است که شعبه اول آن در سال ۱۳۸۰ و در مرزداران تهران تأسیس شد. بعد‌تر در شهرهای دیگر هم شعبه‌های دیگری از رستوران‌ عطاویچ دایر شد.

 یکی از شعب این رستوران در شهر گرگان قرار دارد. عطاویچ شعبه گرگان انواع فست‌ فود‌ها را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌کند. این رستوران از ساعت ۱۲ تا ۲۴ آماده سرویس‌دهی به مشتریان است و امکان ثبت سفارش تلفنی را نیز فراهم کرده است.

علاوه بر امکان سفارش حضوری و تلفنی، رستوران عطاویچ گرگان، امکان سفارش آنلاین غذا را هم فراهم کرده است. اگر قصد دارید از رستوران عطاویچ گرگان غذا سفارش دهید، می‌توانید با استفاده از سرویس آنلاین سفارش غذا عطاویچ گرگان استفاده کنید.

آدرس: گرگان، خیابان سرابی، بعد از خیابان امام رضا، مجتمع تجاری سارینا.

تلفن تماس: ۰۸۱۷۳۳۵۸۳۹۹۰ 

رستوران عطاویچ گرگان؛ ارائه دهنده بهترین فست فودها به مشتریان.

رستوران عطاویچ گرگان؛ ارائه دهنده بهترین فست فودها به مشتریان.

رستوران عمارت گرگان؛ میزبانی با غذا‌های سنتی ایرانی

می‌توان گفت رستوران عمارت گرگان، بهترین رستوران‌ سنتی گرگان است. این رستوران فضای بسیار دل‌انگیز و زیبایی دارد. حیاط رستوران عمارت، بسیار دل‌باز و سرسبز است، در فضای داخلی این رستوران، میزها با فاصله مناسبی از هم چیده شده‌اند و میز سرو دسر و پیش‌غذا هم در گوشه‌ای از سالن تعبیه شده است.

از غذاهای مخصوص این رستوران کباب لقمه و شیشلیک را می‌توان نام برد که طرفداران زیادی نیز دارد. رستوران عمارت، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ آماده ارائه سرویس به مشتریان است. این رستوران ظرفیت ۱۴۰ نفر را دارد و حتی برای میهمانی‌های بزرگ نیز می‌تواند مناسب باشد.

از امکانات دیگر این رستوران، پارکینگ اختصاصی آن است. همچنین امکان رزرو تلفنی میز هم وجود دارد. اگر به شهر گرگان سفر کردید، رستوران عمارت یکی از رستوران‌هایی است که می‌تواند میزبان لحظات خوش شما باشد.

آدرس: گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت ۲۸، بین شهریور ۳ و ۵.

تلفن تماس: ۰۱۷۳۲۲۴۳۸۷۲

رستوران عمارت؛ از رستوران‌های خاص و دنج شهر گرگان.

رستوران عمارت؛ از رستوران‌های خاص و دنج شهر گرگان.

رستوران مجلل گرگان

یکی از بهترین کافه رستوران‌های گرگان، رستوران مجلل گرگان است. این رستوران، انواع فست ‌فود و غذاهای ایرانی و همچنین نوشیدنی‌های سرد و گرم را به مشتریان خود ارائه می‌کند. رستوران مجلل محیط بسیار تمیز و بهداشتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این رستوران، از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ شب آماده ارائه سرویس به مشتریان است.

آدرس: گرگان، بازرگانی، خیابان ولیعصر، عدالت ۳۹، مجتمع تجاری و گردشگری، رویال طبقه پنجم.

تلفن تماس: ۰۱۷۳۲۳۳۱۲۵۰

رستوران مجلل؛ ارائه دهنده انواع غذاهای سنتی و فست فودی به مشتریان.

رستوران مجلل؛ ارائه دهنده انواع غذاهای سنتی و فست فودی به مشتریان.

رستوران نور گرگان؛ از بهترین رستوران‌های گرگان.

رستوران نور یکی از بهترین رستوران‌های شهر گرگان است. منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فست ‌فودها را در خود جای داده است. همین موضوع باعث شده تا رستوران نور برای انواع سلیقه‌‌ها مناسب باشد.

رستوران نور گرگان از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۳:۳۰ دقیقه آماده سرویس‌دهی به مشتریان است. این رستوران علاوه بر کیفیت سرویس فوق‌العاده فضای بسیار مناسبی را برای راحتی مشتریان فراهم کرده. رستوران نور، امکان سفارش تلفنی و آنلاین را نیز فراهم کرده است.

آدرس: گرگان، خیابان رسالت، رسالت ۲۴، رستوران نور گرگان

شماره تماس: ۰۱۷۳۲۲۳۴۴۰۰

سفارش آنلاین از بهترین رستوران های گرگان

در این مقاله ما به معرفی ۵ مورد از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های گرگان پرداختیم. هر یک از این رستوران‌ها با ارائه غذای با کیفیت و خوشمزه، می‌تواند  گزینه مناسبی برای صرف غذا یا سفارش غذا به صورت تلفنی یا آنلاین باشد.

اگر فرصت طبخ غذا را ندارید و یا قصد دارید غذاهای مختلف و جدید را امتحان کنید، می‌توانید با استفاده از سرویس سفارش آنلاین به راحتی غذای خود را سفارش دهید. در صورتی که تمایل به سفارش آنلاین غذا در شهر گرگان داشته باشید می‌توانید از سرویس سفارش غذا از اسنپ فود گرگان استفاده کنید. این سرویس، بهترین غذاها را در کمترین زمان ممکن و با هزینه مقرون به صرفه به دست شما می‌رساند. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و مطالب آن برایتان مفید واقع شده باشد.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :  https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/snappfood_ir

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی