|

آیت‌الله جنتی: به داد مردم فقیر و گرسنه برسید

آیت الله احمد جنتی گفت: سنت و سیره پیامبر (ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: از خدمتگزاران مردم در قوای سه گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم شبانه روزی تلاش کنند که بهترین کار خدمت خالصانه به مردم است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا، آیت‌الله احمد جنتی در نطق افتتاحیه یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری که روز سه شنبه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن ماه شرّ دشمنان این سرزمین را کم کرد؛ از خدمتگزاران مردم در قوای سه گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند که بهترین کار خدمت خالصانه به مردم است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: روسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند. مردم نباید گرسنه بمانند و باید لوازم زندگی آن‌ها فراهم شود.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: ما هم باید در جایی که می‌توانیم، از افراد متمکن بخواهیم که به مردم کمک کنند تا حداقل زندگی بچه‌های یتیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت تامین شود که در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) شرمنده نباشیم.

رئیس مجلس خبرگان بیان کرد: هم دین ما و هم آرمان‌های انقلاب و سنت و سیره پیامبر (ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند. آنان مقید بودند که باید شکم مردم سیر باشد.

پس از سخنان جنتی، اجلاسیه خبرگان رهبری به طور رسمی و بدون حضور رسانه‌ها آغاز شد؛ قرار است تعدادی از اعضای خبرگان رهبری در نطق‌های خود به بیان دیدگاههایشان در موضوعات مختلف بپردازند. سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز برای ارایه گزارشی از اقدامات دولت در حوزه‌های اقتصادی به اجلاسیه این دوره دعوت شده است.

یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا (چهارشنبه) ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد؛ حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه - چهارم اسفندماه - است.

مجلس خبرگان رهبری هر سال دو اجلاسیه دارد که اجلاسیه نخست در شهریور ماه و اجلاسیه دوم در اسفندماه برگزار می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها