|

چند خبر تازه از افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان امروز شنبه 6 اسفند

حداقل حقوق کارکنان دولت 7 میلیون و 920 هزارتومان در نظر گرفته شد.

لینک کوتاه کپی شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در خصوص حقوق کارکنان دولت حداقل حقوق ۷ میلیون و ۹۲۰ هزارتومان در نظر گرفته شد، اما دولت افزایش حقوق را به صورت پلکانی پیش بینی کرده بود یعنی افرادی که سابقه کم تری دارند افزایش حقوق بیشتری داشتند و افرادی که سابقه بیشتری داشتند افزایش حقوق آن‌ها کم‌تر بود با این روند افراد با سابقه کم‌تر مورد توجه قرار می‌گرفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ این سبب می‌شدد انگیزه از افراد با سابقه گرفته شود به همین دلیل کمیسیون تلفیق افزایش حقوق سال آینده را ۲۰ درصد برای همه در نظر گرفت و دیگر پلکانی نیست.

دولت افزایش حقوق‌ها را در سال آینده پلکانی پیش بینی کرده بود اما...

وی در ادامه تاکید کرد: در خصوص حقوق کارکنان دولت حداقل حقوق ۷ میلیون و ۹۲۰ هزارتومان در نظر گرفته شد، اما دولت افزایش حقوق را به صورت پلکانی پیش بینی کرده بود یعنی افرادی که سابقه کم تری دارند افزایش حقوق بیشتری داشتند و افرادی که سابقه بیشتری داشتند افزایش حقوق آن‌ها کم‌تر بود با این روند افراد با سابقه کم‌تر مورد توجه قرار می‌گرفتند. این سبب می‌شدد انگیزه از افراد با سابقه گرفته شود به همین دلیل کمیسیون تلفیق افزایش حقوق سال آینده را ۲۰ درصد برای همه در نظر گرفت و دیگر پلکانی نیست.

کوهساری گفت: در خصوص بازنشستگان نیز اینگونه است. اگرچه ما معتقد هستیم که افزایش ۲۰ درصدی حقوق پاسخگوی نیاز کارمندان و بازنشستگان نیست، اما افزایش حقوق نیز یک‌سری تبعات اقتصادی دیگر برجای می‌گذارد که مجدد آثار آن به مردم باز می‌گردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها