|

حال «پیروز» اصلا خوب نیست

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست گفت: «پیروز» در شامگاه جمعه ۵ اسفندماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شد؛ در حال حاضر شرایط پیروز هنوز به پایداری نرسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم، غلامرضا ابدالی در رابطه با وضعیت سلامتی "پیروز" اظهار کرد: به دنبال یبوست مزمن و مشکلات گوارشی توله یوز نر پارک پردیسان (پیروز) با مشورتی که با کارشناسان داخلی و خارجی صورت گرفته شد این توله یوز در شامگاه جمعه ۵ اسفند ماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شد.

وی افزود: با توجه به رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشاتی که انجام شد بحث انسداد روده‌ها که قبلاً مطرح شده بود منتفی شد، اما مشکل دفع در سیستم گوارش وجود دارد.

وی گفت: پارامتر‌های خونی و دفع جانور نیز طی آزمایشات لازم بررسی شد و اشکالاتی در کلیه و پارامتر‌های خونی مشاهده شد که موضوع توسط تیم دامپزشکی بررسی و اقدامات لازم در حال انجام است.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده که امید است با تلاش‌های بی‌وقفه نتیجه لازم در راستای بهبود وضعیت پیروز حاصل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها