|

حجت‌الاسلام صدیقی: با دعا می‌توان از جنگ اقتصادی کشور گذر کرد

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه دعا معجزه می‌کند، ادامه داد: در خلوت اشک بریزید و مشکلات کشور را با دعا حل کنید.

لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه کشور درگیر جنگ اقتصادی است، گفت: جنگ اقتصادی سخت‌تر از جنگ نظامی است. اما با دعا می‌توان از این برهه هم به خوبی گذر کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس، نخستین همایش مدیران موکب‌های حسینی ویژه بانوان در مجتمع الزهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نیایش و دعا را جدی بگیرید و از اثرات آن غافل نشوید، اظهار داشت: دعا از یک لشکر و ارتش اثرش بیشتر است. هم‌زمان با میلاد امام سجاد علیه‌السلام هستیم که باید تلاش کنیم تا برای حل مشکلات دعاخوانی یاد بگیریم.

وی با بیان اینکه دعا معجزه می‌کند، ادامه داد: در خلوت اشک بریزید و مشکلات کشور را با دعا حل کنید. دشمن در جریان اتفاقات اخیر تلاش بسیاری برای صدمه به ایران اسلامی زد. حالا هم درگیر جنگ اقتصادی هستیم. جنگ اقتصادی سخت‌تر از جنگ نظامی و البته جنگ فرهنگی باز سخت‌تر از جنگ اقتصادی است.

صدیقی با اشاره به اینکه خودتان را در جلسات دعا برای بانوان و استفاده صحیفه سجادیه آماده کنید و آن را سلاحی برای مقابله با دشمن بدانید، گفت: در عرصه بازسازی مجالس امام حسین علیه‌السلام سبک حضرت زهرا سلام الله علیها را اجرایی کنید. حضرت زهرا سلام‌الله علیها رهروی ولایت بود. بنابراین، با الگوگیری از ایشان بصیرت زمان‌شناسی باشید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه چادر بانوان مثل عمامه روحانیون برای جهاد تبیین پرچم مقابله با یزیدیان زمان به شمار می‌رود، تصریح کرد: اگر می‌خواهید متفکرانه عزاداری کنید، حتماً زیر پرچم یک عالم دینی باشید. هیأت و جریانی به علما متصل نباشد، نتیجه‌بخش نخواهد بود.

کشور ما جمهوری اسلامی است که جمهوریت آن به بودن مردم است و اسلامی بودن آن به پرچمی است که یک مجتهد و مرجع تقلید آن را اداره می‌کند. فردی که بصیرت ما از این چشمه می‌جوشد‌.

صدیقی با اشاره به اینکه امام سجاد علیه‌السلام می‌فرمایند که برای رسیدن به سعادت باید از ولی امر تبعیت‌ کنیم، خاطر نشان کرد: باید از ولی امر حضرت آقا تبعیت داشته باشیم. اگر مسئولان گذشته ما غربگرا نبودند، مشکلات کنونی را نداشتیم. ما از نظر اقتصاد سیاسی آسیب دیدیم که با دعا و کمک مردم این مشکلات حل می‌شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها