|

چند خبر تازه از رتبه بندی معلمان امروز دوشنبه 8 اسفند

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان به محض اعلام وزارت آموزش و پرورش ، در سامانه نتیجه رتبه بندی همکاران اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

این دسته از فرهنگیان به محض اینکه کلیک کنند دو حالت اتفاق میافتد، یا اینکه فرد جز ۳۰۰هزار ، بعنی مشمولین شاغل ۱و۲ و بازنشسته ۱و۲و ۳ هست و نتیجه رتبه‌بندی را در سامانه می‌بیند یا فرد در این دسته قرار نگرفته و رتبه ایشان توسط هیئت ممیزه مشخص نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ساناپرس؛ در صورتی که مشخص شده باشد کارنامه ابتدایی را میتوان مشاهده کرد و وضعیت رتبه مشخص خواهد بود.

با مشاهده کارنامه، دو گزینه در اختیار همکار است

۱-همکار رتبه خود را پذیرفته و گزینه تایید را انتخاب خواهد کرد و ثبت نهایی و ارسال را می‌زند

ثبت نهایی و ارسال در گزینه اول به معنی این است که همکار رتبه ای که برای او تعیین شده را مورد تایید کرده و پذیرفته است و در پروسه صدور حکم قطعی قرار خواهد گرفت.

۲- گزینه دوم گزینه ای برای اعتراض به رتبه اعلام شده است، همکاری که به هر دلیلی نسبت به رتبه اعلام شده اعتراض دارد ، گزینه دوم( گزینه اعتراض به رتبه اعلام شده ) را انتخاب خواهد کرد، پس از کلیک روی گزینه دوم ، ۴گزینه برای همکار فعال خواهد شد و همکار انتخاب خواهد کرد که به کدامیک از شایستگی های چهارگانه اعتراض دارد

(امکان انتخاب از یک شایستگی تا ۴شایستگی وجود دارد ) و سپس توضیحات مربوطه در مورد دلایل اعتراض خود را درج می کند

۳-پس از آن، رتبه ی فرد مجدد در کارتابل اعتراض قرار خواهد گرفت و نتیجه اعتراض توسط هیئتی که توسط آیین نامه مشخص شده است ، بررسی میشود.

۴- نکته مهم >قرار است احکام رتبه بندی طبق مدارک سامانه ی همکاران زده بشه و بعد طبق نوبت طی یک سال مدارک بررسی بشود. که این پروسه ای زمانبر خواهد بود

۵-،چون قرار است کلیه ی مدارک و مستندات همکار ان به طور دقیق بررسی شود حالا بر حسب نیاز شاید همکاران به نوبت دعوت بشوند و مدارک همکاران توسط ارزیان وزارتی مجددا بررسی انجام شود.

۶-اگر مشخص بشود که مدیران مدارس بدون داشتن مستندات و مدارک همکاران ؛برای همکاری تاییدیه غیر قانونی صادر کرده اند .مدارک همکاران باطل خواهد شد و ازامتیاز همکار متخلف کم خواهد شد و مخصوصا رتبه همکار کم خواهد شد. و درضمن از امتیاز کلی مدیر کم و روی رتبه ی مدیری که تاییدیه غیر قانونی صادر کرده کم خواهد شد و مدیر انی که تایید یه غیر قانونی را تایید کردند باید پاسخگو باشند.و احتمال دارد مدیران بیشترین ضرر را در این میان ببینند.

۷-نکته پایانی همه ی همکاران مدارک خود را آماده کنند.تا در زمان دعوت بررسی مدارک به مشکل برخورد نکنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها